Главная > Новини компанії > Зміна умов співпраці

Зміна умов співпраці


24-06-2019, 13:36. Разместил: g.roman
supervizor
Доброго дня, шановні колеги! Вас вітає Аутсорсинговий відділ збуту.
     Нагадуємо Вам, що залишилось лише 7 днів, щоб скористатися послугою оренди віддаленого відділу продажу за старою ціною - 10 885 грн. (ціна дійсна до 01.07.2019 р.).
Заповнити заявку outsorcing.in.ua

У переліку наших робіт:

  • вивчення продукту чи послуги Вашої компанії;
  • розробка сценаріїв активних продажів (для внутрішнього використання);
  • розробка внутрішньої IT-системи (CRM) для роботи у проекті, а також системи звітності перед Замовником;
  • активний пошук потенційних клієнтів, формування іх потреби у Ваших продуктах чи послугах у вибраному географічному сегменті чи бізнес-категоріях;
  • передача зацікавлених клієнтів Замовнику (трансферне он-лайн переключення);
  • періодична звітність про хід проекту (як мінімум тричі у день активної фази співпраці).
Проект
Тривалість співпраці
Ціна (з 1 липня 2019р.)
Пілотний проект

1 місяць
8500 грн./міс.
Системний проект
6 місяців
12 500 грн./міс.

Ми беремо на себе допродажний презентаційний етап у загальному алгоритмі продажу, коли наші фахівці знаходять зацікавлених у Вашій продукції клієнтів і передають Вам. А фінішування, тобто монетизацію,здійснюєте Ви!

Чому ми зможемо ефективно продавати Вашу продукцію чи послуги?!

  • У нас є ефективні технології продажів.
  • У нас є висококваліфікований вузькоспеціалізований персонал.
  • У нас є якісна база контактів і надійна CRM система
скачать dle 10.4фильмы бесплатно
Вернуться назад