Останні публікації на сайті » Сторінка 2 » Аутсорсинговий відділ збуту
 
» Останні публікації на сайті » Сторінка 2
Інформація до новини
  • Переглядів: 1984
  • Автор: odminko
  • Дата: 13-07-2018, 12:26
13-07-2018, 12:26

Нові можливості звітньої системи "Особистий кабінет"

Категорія: Новини компанії

 Аутсорсинговий відділ продаж, вдосконалив звітню систему "Особистий кабінет".



Від тепер Ви можете:

  • Переносити ЛІД із  модуля "Звіт" в модуль "CRM" ;
  • Вносити зміни в анкеті ЛІДа на сторінці "CRM";
  • Призначати завдання на ЛІД за допомогою модуля "Календар".

Інформація до новини
  • Переглядів: 2582
  • Автор: admin
  • Дата: 10-01-2018, 11:36
10-01-2018, 11:36

Аутсорсинг продаж, або маркетинговий аудит системи продаж

Категорія: Новини компанії

Говорять – криза. Говорять – ніхто нічого не купує. Говорять – прогнозувати неможливо. Говорять – роботи немає. Говорять, говорять, говорять. А хтось в цей час продовжує працювати.

У цій статті мова піде, по-перше, про сферу продаж, по-друге, про тренінговий ринок. Тому, що не припиняється процес продажів – явно; тому, що взаємозв'язок обох сфер діяльності – очевидна, а співпраця – прозора. Або в чомусь примарна?..

У притчі Ентоні де Мелло під назвою "ЗМІНИ" сказано:

До Майстра прийшов учений-історик. Йому хотілося посперечатися.
- Хіба своїми зусиллями ми не впливаємо на хід історії? - запитав він.
- Звичайно, впливаємо, - відповів Майстер.
- А хіба своєю працею ми не змінили весь світ?
- Безумовно, змінили.
- Чому тоді ти вчиш, що зусилля людини нічого не вартують?
- Тому, що коли вітру більше немає, листя все одно падатиме.

 

Чим зараз відрізняється ринок від попереднього і чи можна його так називати: «сьогоднішній і колишній»?...

Інформація до новини
  • Переглядів: 2422
  • Автор: admin
  • Дата: 10-01-2018, 11:36
10-01-2018, 11:36

Аналіз продаж при опрацюванні первинної бази

Категорія: Статті

Аналіз системи продаж та опрацювання первинної бази клієнтів на основі збутової політики підприємства.


Якщо компанія, яка здійсню продаж чітко і твердо усвідомлює: ЩО вона продає і КОМУ, то при опрацюванні бази необхідно керуватись наступними цифрами.
Для аналізу вибрали 50 компаній, що здійснюють торгівлю стандартними товарами та послугами. Як репрезентативну вибірку ми обрали кількість 1 000 компаній опрацювання та час їх опрацювання 2 дні (128 роб/год.) та 4 менеджери з продажу для опрацювання.

Таким чином при опрацюванні «сирої» або первинної бази*, буфер повинен становити не менше бути  20-40%
* це база з якою раніше не проводилась робота і яка була отримана з відкритих джерел
** компанії, які не будуть враховуватись при прогнозуванні результату

Інформація до новини
  • Переглядів: 1802
  • Автор: odminko
  • Дата: 12-07-2017, 17:01
12-07-2017, 17:01

Підіищення цін

Категорія: Новини компанії

Підвищення цін       Повідомляємо Вас про зміну тарифних планів з 1 вересня 2017 року та диференційоване підвищення цін, в залежності від Товар/Послуга на проекти.....

Пілотний проект:
    – Збут товарів 9 % (39 грн. за позитивну компанію)
    – Збут послуг 14 % (41 грн. за позитивну компанію)

Системний проект:
   – Збут товарів 5 %
   – Збут послуг 8 %
Інформація до новини
  • Переглядів: 2480
  • Автор: admin
  • Дата: 19-04-2017, 17:25
19-04-2017, 17:25

Гендерні відмінності в ділових комунікаціях

Категорія: Статті



1. Чоловіки вимовляють 125 слів в хвилину і всього лише 7 000 в день.



1. Жінки говорять швидше — в середньому 250 слів в хвилину і 20 000 слів в день.  



2. Чоловіки візуали: краще сприймають зорову інформацію. Тому саме чоловіки придумали відеопрезентації, телебачення і інше.



2. Жінки аудіали: краще сприймають слухову інформацію (вони почують всіх навіть якщо одночасно в приміщенні говорять 5 чоловік).



3. В середньому головний мозок чоловіка на 9 відсотків більше жіночого, проте ця закономірність відноситься до розмірів всього тіла.



3. Головний мозок жінки менше чоловічого, але з погляду неврології, чоловік і жінка ідентичні і всі відмінності в їх поведінці витікають з культурного середовища.




Назад Вперед