Послуги, ціна, політика, порівняльна таблиця
 
» Наповнення послуг, цінова політика, порівняльна таблиця

Наповнення послуг, цінова політика, порівняльна таблиця

 
 
2 / 6
 
 
 
 

У переліку наших робіт:

- Вивчення Вашого продукту чи послуги;

- Розробка сценаріїв активних продажів (для внутрішнього використання);

- Розробка внутрішньої IT-системи (CRM) для роботи за проектом, а також - системи звітності перед Замовником;

- Активний пошук потенційних клієнтів, формування і розвиток потреби у них у Вашому продукті чи послугах у вибраному географічному сегменті чи бізнес-категорії;

- Передача зацікавлених клієнтів Замовнику (трансферне он-лайн переключення);

- Періодична звітність про хід проекту (як мінімум – тричі в день активної фази співпраці).

Ми беремо на себе передпродажу – до продажний презентаційний етап у загальному алгоритмі продажу, коли наші фахівці знаходять зацікавлених у Вашій продукції клієнтів і передають Вам. А фінішування = монетизацію здійснюєте Ви!

Чому ми зможемо ефективно продавати Вашу продукцію чи послуги?!

1. У нас є ефективні технології продажів

2. У нас є висококваліфікований вузькоспеціалізований персонал

3. У нас є якісна база контактів і надійна CRM система

Які формати співпраці ми можемо Вам порекомендувати в рамках аутсорсингу відділу продажів для Вас:

№1. Послуга «Отримуйте - Більше теплих потенційних клієнтів»

Навіщо витрачати цінний часовий ресурс Ваших менеджерів з продажу на обдзвін холодної бази контактів?

Набагато ефективніше менеджерам працювати з уже теплими контактами клієнтів, у яких вже виявлена потреба і інтерес до Вашої продукції/послуги. Довірте нам «перебирати руду в пошуках золотих крупинок», а Ваш відділ продажів буде працювати вже з теплими клієнтами, «переплавляючи ці крупиці в золоті злитки». Таким чином, ми робимо холодний обдзвін бази контактів, можемо відправити пропозиції і передаємо Вашим менеджерам вже теплі контакти, Ви оплачуєте всі отримані контакти теплих, зацікавлених та потенційних клієнтів, а також – повну актуалізацію опрацьованих контактів.

Що може охоплювати послуга:

- Формування бази контактів Вашої цільової аудиторії

- Розробку ефективного сценарію дзвінка

- Навчання наших менеджерів з продажу роботі за сценарієм «перший дзвінок»

- Відправку пропозиції e-mail та sms

- Повторний дзвінок

- Систему передачі Вам контактів зацікавлених клієнтів

За що Ви платите:

За кількість опрацьованих та переданих Вам контактів клієнтів, з якими було проведено розмову по телефону.

№2. Послуга «Отримуйте - призначені зустрічі або відвідування Ваших презентацій»

Ваша продукція/послуги продаються за допомогою ділових зустрічей? Відповідно чим більше зустрічей та презентацій проведуть Ваші менеджери з продажу, тим більше вони зроблять продажів, а в цей час вони сидять на телефоні і роблять холодні дзвінки, намагаючись знайти тих, хто погодиться з ними зустрітися. Більш ефективно і фінансово вигідно Вам буде, якщо фахівці нашого відділу продажів будуть робити холодні дзвінки, виходити на ЛПР, призначати зустрічі, а Ваші менеджери з продажу будуть проводити призначені зустрічі і здійснювати власне продаж.

Що може включати в себе послуга:

- Формування бази контактів Вашої цільової аудиторії.

- Розробку ефективного сценарію дзвінка.

- Навчання наших менеджерів з продажу роботі за сценарієм «дзвінка і призначення зустрічей».

- Перший дзвінок.

- Відправку пропозиції.

- Узгодження дати, години, адреси зустрічі.

- Систему передачі Вам контактів і розкладу призначених зустрічей.

За що Ви платите:

Таким чином, Ви оплачуєте оптимізацію процесу призначення зустрічей з ЛПР та цільового використання робочого часу Вашого персоналу.

№3. Послуга «Отримайте - потік замовлень»

Ви хочете отримувати замовлення на покупку Вашої продукції, тоді ця послуга для Вас, наші менеджери продзвонять холодну базу контактів, або базу контактів Ваших клієнтів з якими Ви хочете відновити або розвинути відносини, дадуть відповіді на заперечення, допоможуть клієнтам вибрати потрібний товар або послугу, виставлять типовий рахунок і відправлять Вам контакт клієнта, якому вже виставили рахунок на оплату. Вам залишиться тільки проконтролювати сам процес і відправити товар або надати послугу.

Що може включати в себе послуга:

- Формування бази контактів Вашої цільової аудиторії.

- Розробку ефективного сценарію дзвінка.

- Навчання наших менеджерів з продажу роботі за сценарієм дзвінка і виставленого рахунку.

- Навчання наших менеджерів Вашому продукту.

- Перший дзвінок.

- Відправку пропозиції.

- *Розробку презентацій для Вашої продукції або послуги (в рамках Системного проекту).

- *Повторний дзвінок (в рамках Системного проекту).

- Алгоритм виставляння рахунків.

- *Дзвінок для дожиму клієнтів, які не сплатили (в рамках системного проекту).

- Систему передачі Вам контактів клієнтів

За що Ви платите:

За кількість опрацьованих та переданих Вам контактів клієнтів, з якими було проведено розмову по телефону.


Додаткові послуги, які розраховуються за персональним запитом:

№1а. Послуга «Отримайте власний відділ продажів під ключ»

Можливо, Ви стикалися з тим, що створити результативний відділ продажів, досить важко. Можливо, Ви виходите на новий ринок, або маєте якісний продукт/послугу, і у вас недостатньо інформації або досвіду для просування продукту/послуги на ринок. Тоді, ми створимо штатну структуру, пропишемо посадові інструкції, систему мотивації, знайдемо керівника відділу продажів, підберемо менеджерів з продажу, навчимо їх продавати Вашу продукцію, організуємо їх роботу, знайдемо базу контактів, пропишемо скрипти продажів, виведемо відділ продажів на плановий результат протягом шести місяців, і передамо робочий відділ продажів Вам.

Що може включати послуга:

- Розробку бізнес-моделі функціонування відділу продажів.

- Оренда офісу.

- Підбір керівника відділу продажів.

- Налаштування системи телефонії та CRM системи.

- Формування чи придбання бази контактів.

- Розробку скриптів, книги продажів.

- Набір менеджерів з продажу.

- Навчання менеджерів з продажу.

За що Ви платите:

 За створення відділу продажів і виведення його на результат

№1б. Послуга «Підвищення результативності Вашого відділу продажів»

Більшість відділів продажів працюють на 20-30% своїх реальних можливостей, причинами низької результативності, як правило, є: неефективна система мотивації, неправильна система контролю, не чітке планування, відсутність навичок продажів, неефективне використання самих каналів продажів або система ціноутворення, не продавці займаються продажами. Силами наших фахівців ми проведемо аудит Вашого відділу продажів, за всіма параметрами які впливають на результативність, знайдемо причини низької результативності та впровадимо необхідні зміни, які приведуть до зростання результатів Вашого відділу продажів.

Що може включати послуга:

- Аудит системи продажів.

- Систему впровадження рекомендацій.

- Заходи системи навчання та розвитку персоналу (вебінари, тренінги, персональний чи організаційний коучінг тощо).

№1в. Послуга «Пошук і підбір продавців»

Ви напевно стикалися з тим як складно знайти хорошого продажника, який буде гарантовано продавати Вашу продукцію, а не просто добре пройде співбесіду. Ми допоможемо Вам знайти результативного продавця, навчимо його продажу Вашої продукції і гарантовано виведемо його на результат.

Що може включати послуга:

- Складання та розміщення ефективних оголошень на відповідних сайтах.

- Підбір продавців з внутрішньої бази контактів.

- Проведення співбесід.

- Тренінги.

За що Ви платите:

За підібраного продавця і результати його роботи.