Бюджет 2015 » Аутсорсинговий відділ збуту
 

Бюджет 2015

      вебверсія листа  
  logo
www.outsorcing.in.ua

АУТСОРСИНГОВИЙ ВІДДІЛ ЗБУТУ

ПП "Ценртр управління персоналом"
www.center-personal.info

 

+380443610552
+380322443132
+380567671353
+380487360709
+380506677357
+380677537823

 
  БЮДЖЕТ 2015  
 

buget

button  
       
 

Якщо рік спланований – він вдалий, якщо ж ні – він перетворюється на дистанцію «дожени втрачені можливості та вигоди»! Плани в бізнесі – це прораховані інвестиції, проаналізовані ризики та заощаджені витрати. Збут та продажі – як основа комерційної діяльності – ось предмет нашої розмови, і зокрема – один з ефективних інструментів: аутсорсинг продаж.

   У зв’язку з закінченням року та формуванням бюджетів в організаціях на наступний 2015 рік рекомендуємо Вам сформувати збутову політику з метою своєчасного використання нашого інструменту для Вашого бізнесу – аутсорсингового відділу збуту.

Серез проведеного намі внутрішнього опитування – а це більше 300 компаній, які скористалися чи мали намір використати роботу аутсорсингового відділу збуту, основний період формування бюджетних коштів та вибір компаній постачальників в комерційних компаніях припадає на кінець року (грудень 20%) та початок наступного (до кінця січня  60% та - лютого 20%). Тобто ті, хто не скористалися нашими послугами вже планують це зараз!
«Бюджет» - слово, з яким ми зустрічаємося в компаній-партнерів, в конкурентів, в себе, у власній компанії. І завжди він обмежений, спланований та не безрозмірний.

  Отож, щоб не почути фразу «Бюджет на цей рік сформовано, можливо наступного…», та не втратити ринок, на самому початку, скористайтесь сформованим відділом збуту в інтересах своєї компанії, і ви зможете:
   1. оперативно сформувати базу потенційних клієнтів або оперативно масово актуалізувати інформацію по наявній базі клієнт-контактів для розробки дієвої стратегії продаж та розробці кроків по її реалізації
   2. впевнено забезпечити надходження клієнтів (та коштів) або їх своєчасну підтримку та інформування, адже інформація та швидкість реагування роблять Вашого клієнта лояльним до Вас
   3. зекономити час та гроші на формуванні відділу збуту, навчанні, адаптації та його матеріальному забезпеченні (економія до 40 000 на міс.)

   Два роки на ринку атсорсингу подаж покзує нам результативність розробленої послідовності кроків у взаємодії і, як і в попередньому періоді ми приймаємо на себе весь(!) процес та відповідальність по створенню та формуванню Вашої клієнтської бази відповідно до ваших вимог та потреб, а також – з 2015  року компаніям, що є, або будуть, на СИСТЕМЕНОМУ та ПІЛОТНОМУ обслуговуванні забезпечуємо додатково:
   1. доступ до нашого серверного обладнання!  (вивільняє ваші засоби зв’язку)
   2. удосконалену систему  обліку опрацювання клієнтської бази
  3. спрощену 2-во етапну систему опрацювання: 1етап (new) - 2етап (new+cold_recall)
   4. попереднє опрацювання бази (Системний - cold_recall) по інформуванню.
  5. і, нагадуємо, про можливість безкоштовного навчання та розвитку персоналу – участь у тематичних вебінарах безкоштовна для персоналу наших партнерів протягом терміну дії договору!

В реалізації приймаємо на себе наступні зобов’язання:

- формування КЛІЄНТСЬКИХ БАЗ (з подальшою передачею в користування) відповідно до маркетингової та збутової політики Вашого підприємства
- проведення дореалізаційних заходів – попереднє маркетингове дослідження; формування штучного попиту; аналіз цільової аудиторії
- забезпечення ПОВНОГО 100% контролю над виконанням поставлених завдань АУТСОРСИНОГОВИМУ ВІДДІЛУ ЗБУТУ шляхом надання ON-line (в режимі реального часу) доступу до результатів роботи та обробки даних
- розробка та підготовка комерційних пропозицій на основі наданої вихідної інформації
- інформування та допрезентаційна підготовка потенційних клієнтів до покупки (визначення компетентної особи, формування зацікавленості в продукті/послузі, надання e-mail та sms підтримки)
- надання компанії всіх необхідних ресурсів: підібраного, навченого, адаптованого персоналу та матеріально-технічних засобів для виконання замовлення, а також оптимізації не прямих витрат на реалізацію. (серверного обладнання, всіх каналів телефонного зв’язку, офісу)
- проведення спільних ТРЕНІНГОВИХ навчань персоналу (забезпечується в рамках системного збуту внутрішніми тренерами та включено в ціну)
- забезпечення додаткового супроводу в проміжках АКТИВНОЇ ФАЗИ – інформаційні розсилки; аналіз збуту

- планування, контроль та аналіз ефективності заходів на кожному етапі, з наданням звіту
 
Співпраця можлива в 2 форматахСИСТЕМНОМУ ЗБУТІ (проект розраховано від 6 міс та обробкою 2 500 нових або існуючих компаній) та ПІЛОТНОМУ ПРОЕКТІ в якому передбачено опрацювання 500 компаній продовж 64-128 год. робочого часу. З залученням 8-12 співробітників для реалізації.
Порівняльна таблиця
 
ГОНОРАРНА частина залежить від кількості та об’єму опрацювання КЛІЄНТСЬКИХ БАЗ. Ви оплачуєте тільки не прямі витрати та фіналізуєте продаж з клієнтом. Для розрахунку та отримання документів перейдіть за посиланням – заповніть ФОРМУ.
http://center-personal.info/requests_for_outsourcing.html
 
    button    
  79060 м. Львів вул Наукова