Інформація до новини
  • Переглядів: 165
  • Автор: odminko
  • Дата: 18-05-2020, 09:42
18-05-2020, 09:42

Бізнес-тренер про роботу зовнішнього відділу збуту та вигоду, для компанії

Категорія: Статті

Інформація до новини
  • Переглядів: 935
  • Автор: admin
  • Дата: 10-01-2018, 11:36
10-01-2018, 11:36

Аналіз продаж при опрацюванні первинної бази

Категорія: Статті

Аналіз системи продаж та опрацювання первинної бази клієнтів на основі збутової політики підприємства.


Якщо компанія, яка здійсню продаж чітко і твердо усвідомлює: ЩО вона продає і КОМУ, то при опрацюванні бази необхідно керуватись наступними цифрами.
Для аналізу вибрали 50 компаній, що здійснюють торгівлю стандартними товарами та послугами. Як репрезентативну вибірку ми обрали кількість 1 000 компаній опрацювання та час їх опрацювання 2 дні (128 роб/год.) та 4 менеджери з продажу для опрацювання.

Таким чином при опрацюванні «сирої» або первинної бази*, буфер повинен становити не менше бути  20-40%
* це база з якою раніше не проводилась робота і яка була отримана з відкритих джерел
** компанії, які не будуть враховуватись при прогнозуванні результату

Інформація до новини
  • Переглядів: 1072
  • Автор: admin
  • Дата: 19-04-2017, 17:25
19-04-2017, 17:25

Гендерні відмінності в ділових комунікаціях

Категорія: Статті



1. Чоловіки вимовляють 125 слів в хвилину і всього лише 7 000 в день.



1. Жінки говорять швидше — в середньому 250 слів в хвилину і 20 000 слів в день.  



2. Чоловіки візуали: краще сприймають зорову інформацію. Тому саме чоловіки придумали відеопрезентації, телебачення і інше.



2. Жінки аудіали: краще сприймають слухову інформацію (вони почують всіх навіть якщо одночасно в приміщенні говорять 5 чоловік).



3. В середньому головний мозок чоловіка на 9 відсотків більше жіночого, проте ця закономірність відноситься до розмірів всього тіла.



3. Головний мозок жінки менше чоловічого, але з погляду неврології, чоловік і жінка ідентичні і всі відмінності в їх поведінці витікають з культурного середовища.