Інформація до новини
  • Переглядів: 219
  • Автор: admin
  • Дата: 10-01-2018, 11:36
10-01-2018, 11:36

Аналіз продаж при опрацюванні первинної бази

Категорія: Статті

Аналіз системи продаж та опрацювання первинної бази клієнтів на основі збутової політики підприємства.


Якщо компанія, яка здійсню продаж чітко і твердо усвідомлює: ЩО вона продає і КОМУ, то при опрацюванні бази необхідно керуватись наступними цифрами.
Для аналізу вибрали 50 компаній, що здійснюють торгівлю стандартними товарами та послугами. Як репрезентативну вибірку ми обрали кількість 1 000 компаній опрацювання та час їх опрацювання 2 дні (128 роб/год.) та 4 менеджери з продажу для опрацювання.

Таким чином при опрацюванні «сирої» або первинної бази*, буфер повинен становити не менше бути  20-40%
* це база з якою раніше не проводилась робота і яка була отримана з відкритих джерел
** компанії, які не будуть враховуватись при прогнозуванні результату

Інформація до новини
  • Переглядів: 298
  • Автор: admin
  • Дата: 19-04-2017, 17:25
19-04-2017, 17:25

Гендерні відмінності в ділових комунікаціях

Категорія: Статті



1. Чоловіки вимовляють 125 слів в хвилину і всього лише 7 000 в день.



1. Жінки говорять швидше — в середньому 250 слів в хвилину і 20 000 слів в день.  



2. Чоловіки візуали: краще сприймають зорову інформацію. Тому саме чоловіки придумали відеопрезентації, телебачення і інше.



2. Жінки аудіали: краще сприймають слухову інформацію (вони почують всіх навіть якщо одночасно в приміщенні говорять 5 чоловік).



3. В середньому головний мозок чоловіка на 9 відсотків більше жіночого, проте ця закономірність відноситься до розмірів всього тіла.



3. Головний мозок жінки менше чоловічого, але з погляду неврології, чоловік і жінка ідентичні і всі відмінності в їх поведінці витікають з культурного середовища.




Інформація до новини
  • Переглядів: 296
  • Автор: admin
  • Дата: 19-04-2017, 17:15
19-04-2017, 17:15

Маркетинговые задачи аптечных учреждений и подготовленность молодых специалистов фармации к их решению

Категорія: Статті

Развитие конкуренции на фармацевтическом рынке Украины, насыщенность его лекарственными препаратами отечественного и зарубежного производства, усиление борьбы за потребителя между операторами рынка, особенно аптечными учреждениями, все больше привлекают внимание работников фармации к вопросам современного управления, маркетинга и всех составляющих экономической эффективности предприятий. Эти тенденции были предусмотрены в Национальном фармацевтическом университете