» Останні публікації на сайті
Інформація до новини
  • Переглядів: 427
  • Автор: g.ostap
  • Дата: 29-08-2018, 10:04
29-08-2018, 10:04

Формування графіка робіт на вересень 2018

Категорія: Новини компанії

Графік робіт на вересень 2018

Доброго дня, шановні колеги.

     Аутсорсинговий відділ продаж формує графіки робіт на вересень 2018 р. Якщо у вас є потреба у залученні віддаленого відділу збуту, ви плануєте заповнити заявку на виконання робіт або вже її заповнили, то ми просимо як найшвидше сконтактуватися з вашим проектним менеджером для узгодження старту роботи та/або графіку активних фаз робіт, поки ще є час на резервування зручних для вас дат.

Інформація до новини
  • Переглядів: 83
  • Автор: odminko
  • Дата: 13-07-2018, 12:26
13-07-2018, 12:26

Нові можливості звітньої системи "Особистий кабінет"

Категорія: Новини компанії

 Аутсорсинговий відділ продаж, вдосконалив звітню систему "Особистий кабінет".



Від тепер Ви можете:

  • Переносити ЛІД із  модуля "Звіт" в модуль "CRM" ;
  • Вносити зміни в анкеті ЛІДа на сторінці "CRM";
  • Призначати завдання на ЛІД за допомогою модуля "Календар".

Інформація до новини
  • Переглядів: 967
  • Автор: odminko
  • Дата: 27-02-2018, 15:50
27-02-2018, 15:50

Вакансія - Менеджер-супервайзер (керівник кластеру) 9000 грн +%

Категорія: Наші вакансії

Кількість вакансій 1
У зв'язку з розширенням штату.

supervizor
Завдання
— забезпечення відділу замовленнями.
— грамотне ведення клієнтських історій в CRM-Bitrix24 (до 7 CRM)
— координація роботи відділу продажу (від 2 до 6 осіб) від 10 клієнтів.
— формування та складання графіків робіт відділу.
— формування та реалізація збутової політики підприємства Замовника.
— підбір персоналу, формування кадрового резерву.
Інформація до новини
  • Переглядів: 11760
  • Автор: odminko
  • Дата: 27-02-2018, 15:50
27-02-2018, 15:50

Вакансія - менеджер по первинній роботі з клієнтами 9000 грн.

Категорія: Наші вакансії

Фахівець в аутсорсинговий відділ продажу. Відділ продажу, який орендують компанії з метою оптимізації власних фінансових та часових витрат на первинну обробку клієнтів. Часто називають "холодні дзвінки".
Кількість вакансій 4 (кластер)
У зв'язку з розширенням штату.

supervizor
Обов'язки проведення результативних перемовин з клієнтами по наданій базі даних
— відповідно до проекту (товар змінюється щодня) згідно з завданням та наданій клієнтській базі:
- визначення компетентних осіб в компанії
- проведення представлення компанії та первинної презентації товару/послуги
- надання необхідної інформації замовнику (комерційної пропозиції, sms-візитки)
- внесення даних в CRM систему
- передача інформації та клієнта у відділ продажу.
— кількість ефективного опрацювання БД 100-125 компаній
— робота тільки з юридичними особами.
— розробка скриптів розмов із потенційним співрозмовником залежно від сфери діяльності бізнесу.
Інформація до новини
  • Переглядів: 549
  • Автор: admin
  • Дата: 10-01-2018, 11:36
10-01-2018, 11:36

Аутсорсинг продаж, або маркетинговий аудит системи продаж

Категорія: Новини компанії

Говорять – криза. Говорять – ніхто нічого не купує. Говорять – прогнозувати неможливо. Говорять – роботи немає. Говорять, говорять, говорять. А хтось в цей час продовжує працювати.

У цій статті мова піде, по-перше, про сферу продаж, по-друге, про тренінговий ринок. Тому, що не припиняється процес продажів – явно; тому, що взаємозв'язок обох сфер діяльності – очевидна, а співпраця – прозора. Або в чомусь примарна?..

У притчі Ентоні де Мелло під назвою "ЗМІНИ" сказано:

До Майстра прийшов учений-історик. Йому хотілося посперечатися.
- Хіба своїми зусиллями ми не впливаємо на хід історії? - запитав він.
- Звичайно, впливаємо, - відповів Майстер.
- А хіба своєю працею ми не змінили весь світ?
- Безумовно, змінили.
- Чому тоді ти вчиш, що зусилля людини нічого не вартують?
- Тому, що коли вітру більше немає, листя все одно падатиме.

 

Чим зараз відрізняється ринок від попереднього і чи можна його так називати: «сьогоднішній і колишній»?...

Інформація до новини
  • Переглядів: 327
  • Автор: admin
  • Дата: 10-01-2018, 11:36
10-01-2018, 11:36

Аналіз продаж при опрацюванні первинної бази

Категорія: Статті

Аналіз системи продаж та опрацювання первинної бази клієнтів на основі збутової політики підприємства.


Якщо компанія, яка здійсню продаж чітко і твердо усвідомлює: ЩО вона продає і КОМУ, то при опрацюванні бази необхідно керуватись наступними цифрами.
Для аналізу вибрали 50 компаній, що здійснюють торгівлю стандартними товарами та послугами. Як репрезентативну вибірку ми обрали кількість 1 000 компаній опрацювання та час їх опрацювання 2 дні (128 роб/год.) та 4 менеджери з продажу для опрацювання.

Таким чином при опрацюванні «сирої» або первинної бази*, буфер повинен становити не менше бути  20-40%
* це база з якою раніше не проводилась робота і яка була отримана з відкритих джерел
** компанії, які не будуть враховуватись при прогнозуванні результату

Інформація до новини
  • Переглядів: 259
  • Автор: odminko
  • Дата: 9-01-2018, 13:15
9-01-2018, 13:15

IT спеціаліст (JavaScript)

Категорія: Наші вакансії

Кількість вакансій 1
У зв'язку зі збільшенням об'єму надання послуг (як проектна)

IT_java
Оплата за домовленістю

Обов'язки написання модулів (3) CRM системи.

Вимоги до навиків:
- Знання HTML5;
- Знання CSS;
- Знання JS / ECMAscript 5/6;
- Знання фреймворка Bootstrap ;
- Знання AJAX / jQuery;
- Семантична, валідна, кросбраузерна верстка;
- Оптимізація коду з точки зору швидкодії.
Інформація до новини
  • Переглядів: 181
  • Автор: odminko
  • Дата: 3-01-2018, 16:49
3-01-2018, 16:49

SMM + SEO спеціаліст

Категорія: Наші вакансії

Кількість вакансій 1
У зв'язку зі збільшенням об`єму надання послуг.

Оплата за домовленістю, згідно складності виконання робіт

IT_java
Обов'язки: просування в соцмережах та оптимізація для пошукових систем

SMM 5000К + бюджет 50$
- Розробка SMM стратегі;
- Ведення сторінок, груп, компаній!!! в соціальних мережах ;
- Створення лояльної аудиторії;
- Збільшення кількості передплатників групи, збільшення конверсії на сайт* з соц. мереж і розсилок;
- Робота з партнерами, розміщення постів в тематичних спільнотах;
...

SEO 300$
- оцінка бюджетів просування, складання КП;
- розробка стратегії просування;
- внутрішня оптимізація сайтів;
- зовнішня оптимізація сайтів в пошукових системах Google;
- формування семантичного ядра і визначення релевантних сторінок;
- робота з біржами статей (miralinks);
- робота з біржами посилань (gogetlinks, sape, rotapost);
- робота з метатегами (title description);
- проведення SEO-аудитів;
- складання ТЗ для копірайтерів.
Можливий розгляд, як 2 окремих фахівців.
Інформація до новини
  • Переглядів: 199
  • Автор: odminko
  • Дата: 3-01-2018, 12:04
3-01-2018, 12:04

Бухгалтер (менеджер з продажу за сумісництвом) 6 800 грн.

Категорія: Наші вакансії

Кількість вакансій 1
У зв'язку з розширенням штату.

buh
Обов'язки - ведення бухгалтерського обліку
* Підприємство на спрощеній системі оподаткування + СПД ІІ-гр
1. Ведення первинної документації (рахунки, акти) зі своєчасним внесенням даних в 1С.
2. Ведення кадрового обліку (Накази про прийом /звільнення, трудові книжки, індексація ЗП, відпустки, відрядження, авансові звіти).
3. Ведення касової дисципліни (касова книга СПД, прибуткові / видаткові ордери)
4. Підготовка та подання звітності.
5. Інвентаризація (оформлення супутніх документів)
6. Акти звірок з постачальниками / покупцями (на вимогу)
7. Відстеження наявності договорів з постачальниками / покупцями
8. План подачі звітності на поточний рік (в т.ч. квартальної, річний), із зазначенням крайніх термінів подачі і сплати (затвердити у керівника)
Робота з клієнтською базою даних (сумісництво)*
- визначення компетентних осіб в компанії
- проведення представлення компанії та первинної презентації товару/послуги
- надання необхідної інформації замовнику (комерційної пропозиції, sms-візитки)
- внесення даних в CRM систему
- передача інформації та клієнта у відділ продажу.
Інформація до новини
  • Переглядів: 250
  • Автор: odminko
  • Дата: 12-07-2017, 17:01
12-07-2017, 17:01

Підіищення цін

Категорія: Новини компанії

Підвищення цін       Повідомляємо Вас про зміну тарифних планів з 1 вересня 2017 року та диференційоване підвищення цін, в залежності від Товар/Послуга на проекти.....

Пілотний проект:
    – Збут товарів 9 % (39 грн. за позитивну компанію)
    – Збут послуг 14 % (41 грн. за позитивну компанію)

Системний проект:
   – Збут товарів 5 %
   – Збут послуг 8 %
Назад Вперед