» Останні публікації на сайті
Інформація до новини
  • Переглядів: 36
  • Автор: g.roman
  • Дата: 24-06-2019, 13:36
24-06-2019, 13:36

Зміна умов співпраці

Категорія: Новини компанії

supervizor
Доброго дня, шановні колеги! Вас вітає Аутсорсинговий відділ збуту.
     Нагадуємо Вам, що залишилось лише 7 днів, щоб скористатися послугою оренди віддаленого відділу продажу за старою ціною - 10 885 грн. (ціна дійсна до 01.07.2019 р.).
Заповнити заявку outsorcing.in.ua

У переліку наших робіт:

  • вивчення продукту чи послуги Вашої компанії;
  • розробка сценаріїв активних продажів (для внутрішнього використання);
  • розробка внутрішньої IT-системи (CRM) для роботи у проекті, а також системи звітності перед Замовником;
  • активний пошук потенційних клієнтів, формування іх потреби у Ваших продуктах чи послугах у вибраному географічному сегменті чи бізнес-категоріях;
  • передача зацікавлених клієнтів Замовнику (трансферне он-лайн переключення);
  • періодична звітність про хід проекту (як мінімум тричі у день активної фази співпраці).
Проект
Тривалість співпраці
Ціна (з 1 липня 2019р.)
Пілотний проект

1 місяць
8500 грн./міс.
Системний проект
6 місяців
12 500 грн./міс.


Інформація до новини
  • Переглядів: 121
  • Автор: g.roman
  • Дата: 16-05-2019, 13:43
16-05-2019, 13:43

Мобільний додаток Mini CRM

Категорія: Новини компанії


supervizor
«Аутсорсинговий відділ збуту» радий повідомити Вам новину !

Для Вашої зручності та економії часу був розроблений мобільний додаток нашої CRM системи "MiniCRM".

Вже сьогодні скориставшись нашим додатком, Ви можете відстежувати напрацьованих для Вашої компанії клієнтів не лише за комп'ютером. Для завантаження додатку переходьте за посиланням
play.google.miniCRMта завантажуйте додаток на свій мобільний.

CRM система (Customer Ralationship Management) – це прикладне програмне забезпечення для організацій, призначене для автоматизації стратегій взаємодії з замовниками (клієнтами), зокрема, для підвищення рівня продажів, оптимізації маркетингу і поліпшення обслуговування клієнтів шляхом збереження інформації про клієнтів


Інформація до новини
  • Переглядів: 99
  • Автор: g.roman
  • Дата: 7-05-2019, 11:23
7-05-2019, 11:23

Менеджер з продажу

Категорія: Наші вакансії

«Аутсорсинговий відділ збуту» орієнтований на співпрацю із фахівцями відділів збуту та маркетингу і є одним із сучасних інструментів для реалізації тактики продаж на території України та за кордоном.
У зв’язку із розширенням штату компанії запрошуємо до співпраці менеджера з продажу.

supervizor
Завдання:
— проведення переговорів з клієнтами відповідно до проекту (товар змінюється щодня);
— проведення допродажної презентації товару.
Вимоги:
— вільне володіння українською і російською мовами;
— впевнений користувач ПК;
— вміння швидко і точно сприймати інформацію;
— висока швидкість набору тексту ( записати на слух електронну пошту, назву компанії, ПІБ тощо);
— стійкість до монотонної стабільної роботи (щоденні типові дзвінки згідно норм);
Інформація до новини
  • Переглядів: 3
  • Автор: odminko
  • Дата: 8-01-2019, 12:42
8-01-2019, 12:42

Нова послуга "АВТОІНФОРМАТОР"

Категорія: Новини компанії

Автоматичні  дзвінки-сповіщення

Not img!

Створюється інформаційний
голосовий файл

Робот обдзвонює абонентів по списку Абоненти прослуховують
аудіофайл

Ви отримуєте детальну
статистику обдзвон

Автоматичні дзвінки-опитування

Not img!

Створюється інформаційний
голосовий файл

Робот обдзвонює
абонентів по списку
Абоненти прослуховують та
вибирають з варіантів

Ви отримуєте
детальний результат

Інформація до новини
  • Переглядів: 605
  • Автор: g.ostap
  • Дата: 29-08-2018, 10:04
29-08-2018, 10:04

Формування графіка робіт на вересень 2018

Категорія: Новини компанії

Графік робіт на вересень 2018

Доброго дня, шановні колеги.

     Аутсорсинговий відділ продаж формує графіки робіт на вересень 2018 р. Якщо у вас є потреба у залученні віддаленого відділу збуту, ви плануєте заповнити заявку на виконання робіт або вже її заповнили, то ми просимо як найшвидше сконтактуватися з вашим проектним менеджером для узгодження старту роботи та/або графіку активних фаз робіт, поки ще є час на резервування зручних для вас дат.

Інформація до новини
  • Переглядів: 254
  • Автор: odminko
  • Дата: 13-07-2018, 12:26
13-07-2018, 12:26

Нові можливості звітньої системи "Особистий кабінет"

Категорія: Новини компанії

 Аутсорсинговий відділ продаж, вдосконалив звітню систему "Особистий кабінет".



Від тепер Ви можете:

  • Переносити ЛІД із  модуля "Звіт" в модуль "CRM" ;
  • Вносити зміни в анкеті ЛІДа на сторінці "CRM";
  • Призначати завдання на ЛІД за допомогою модуля "Календар".

Інформація до новини
  • Переглядів: 1063
  • Автор: odminko
  • Дата: 27-02-2018, 15:50
27-02-2018, 15:50

Вакансія - Менеджер-супервайзер (керівник кластеру) 9000 грн +%

Категорія: Наші вакансії

Кількість вакансій 1
У зв'язку з розширенням штату.

supervizor
Завдання
— забезпечення відділу замовленнями.
— грамотне ведення клієнтських історій в CRM-Bitrix24 (до 7 CRM)
— координація роботи відділу продажу (від 2 до 6 осіб) від 10 клієнтів.
— формування та складання графіків робіт відділу.
— формування та реалізація збутової політики підприємства Замовника.
— підбір персоналу, формування кадрового резерву.
Інформація до новини
  • Переглядів: 12023
  • Автор: odminko
  • Дата: 27-02-2018, 15:50
27-02-2018, 15:50

Вакансія - менеджер по первинній роботі з клієнтами 9000 грн.

Категорія: Наші вакансії

Фахівець в аутсорсинговий відділ продажу. Відділ продажу, який орендують компанії з метою оптимізації власних фінансових та часових витрат на первинну обробку клієнтів. Часто називають "холодні дзвінки".
Кількість вакансій 4 (кластер)
У зв'язку з розширенням штату.

supervizor
Обов'язки проведення результативних перемовин з клієнтами по наданій базі даних
— відповідно до проекту (товар змінюється щодня) згідно з завданням та наданій клієнтській базі:
- визначення компетентних осіб в компанії
- проведення представлення компанії та первинної презентації товару/послуги
- надання необхідної інформації замовнику (комерційної пропозиції, sms-візитки)
- внесення даних в CRM систему
- передача інформації та клієнта у відділ продажу.
— кількість ефективного опрацювання БД 100-125 компаній
— робота тільки з юридичними особами.
— розробка скриптів розмов із потенційним співрозмовником залежно від сфери діяльності бізнесу.
Інформація до новини
  • Переглядів: 722
  • Автор: admin
  • Дата: 10-01-2018, 11:36
10-01-2018, 11:36

Аутсорсинг продаж, або маркетинговий аудит системи продаж

Категорія: Новини компанії

Говорять – криза. Говорять – ніхто нічого не купує. Говорять – прогнозувати неможливо. Говорять – роботи немає. Говорять, говорять, говорять. А хтось в цей час продовжує працювати.

У цій статті мова піде, по-перше, про сферу продаж, по-друге, про тренінговий ринок. Тому, що не припиняється процес продажів – явно; тому, що взаємозв'язок обох сфер діяльності – очевидна, а співпраця – прозора. Або в чомусь примарна?..

У притчі Ентоні де Мелло під назвою "ЗМІНИ" сказано:

До Майстра прийшов учений-історик. Йому хотілося посперечатися.
- Хіба своїми зусиллями ми не впливаємо на хід історії? - запитав він.
- Звичайно, впливаємо, - відповів Майстер.
- А хіба своєю працею ми не змінили весь світ?
- Безумовно, змінили.
- Чому тоді ти вчиш, що зусилля людини нічого не вартують?
- Тому, що коли вітру більше немає, листя все одно падатиме.

 

Чим зараз відрізняється ринок від попереднього і чи можна його так називати: «сьогоднішній і колишній»?...

Інформація до новини
  • Переглядів: 485
  • Автор: admin
  • Дата: 10-01-2018, 11:36
10-01-2018, 11:36

Аналіз продаж при опрацюванні первинної бази

Категорія: Статті

Аналіз системи продаж та опрацювання первинної бази клієнтів на основі збутової політики підприємства.


Якщо компанія, яка здійсню продаж чітко і твердо усвідомлює: ЩО вона продає і КОМУ, то при опрацюванні бази необхідно керуватись наступними цифрами.
Для аналізу вибрали 50 компаній, що здійснюють торгівлю стандартними товарами та послугами. Як репрезентативну вибірку ми обрали кількість 1 000 компаній опрацювання та час їх опрацювання 2 дні (128 роб/год.) та 4 менеджери з продажу для опрацювання.

Таким чином при опрацюванні «сирої» або первинної бази*, буфер повинен становити не менше бути  20-40%
* це база з якою раніше не проводилась робота і яка була отримана з відкритих джерел
** компанії, які не будуть враховуватись при прогнозуванні результату

Назад Вперед