Кількість вакансій 1
У зв'язку з розширенням штату.
Обов'язки - ведення бухгалтерського обліку* Підприємство на спрощеній системі оподаткування + СПД ІІ-гр1. Ведення первинної документації (рахунки, акти) зі своєчасним внесенням даних в 1С.
2. Ведення кадрового обліку (Накази про прийом /звільнення, трудові книжки, індексація ЗП, відпустки, відрядження, авансові звіти).
3. Ведення касової дисципліни (касова книга СПД, прибуткові / видаткові ордери)
4. Підготовка та подання звітності.
5. Інвентаризація (оформлення супутніх документів)
6. Акти звірок з постачальниками / покупцями (на вимогу)
7. Відстеження наявності договорів з постачальниками / покупцями
8. План подачі звітності на поточний рік (в т.ч. квартальної, річний), із зазначенням крайніх термінів подачі і сплати (затвердити у керівника)
Робота з клієнтською базою даних (сумісництво)*
- визначення компетентних осіб в компанії
- проведення представлення компанії та первинної презентації товару/послуги
- надання необхідної інформації замовнику (комерційної пропозиції, sms-візитки)
- внесення даних в CRM систему
- передача інформації та клієнта у відділ продажу.