У консалтингу кажуть, що якщо відомий механізм дії, то можна відлагодити любий процес!
Конса́лтинг (англ. consulting — консультування) — діяльність з консультування керівників, управлінців з широкого кола питань у сфері фінансової, комерційної, юридичної, технологічної, технічної, експертної діяльності. Мета консалтингу — допомогти системі управління (менеджменту) в досягненні заявлених цілей. Іншими словами: консалтинг — це управлінське консультування з широкого кола питань у сфері фінансової, юридичної, технологічної, технічної, експертної діяльності, що надається зовнішніми консультантами, для рішень тієї чи іншої проблеми. Наша консалтингова компанія спеціалізується за наступними напрямами діяльності: кадровому, організаційному, стратегічному консалтингах.
Розрізняють експертне, процесне і навчальне консультування.
Процесне консультування (проектне) - полягає у спільній роботі консультанта з персоналом і керівництвом компанії-замовника. Данна взаємодія зводиться до розробки та впровадження рішень по оптимізації процесів в компанії, необхідних для досягнення конкретних цілей.
Експертне консультування - передбачає розробку рішень і рекомендацій з їх упровадження після проведення діагностики в компанії-замовника. При цьому роль клієнта зводиться тільки до забезпечення консультанта необхідною інформацією (доступі до неї) для оцінки ситуації.
Навчальне консультування - полягає в тому, що роль консультанта зводиться до надання клієнту необхідної теоретичної або (та) практичної інформації у формі семінарів, лекцій, тренінгів, методичних посібників.
Відповідно до класифікації Європейського довідника консультантів, існує 84 види консалтингових послуг, об'єднаних у 8 найголовніших груп, з яких наша компанія пропонує такі:
1. Загальне управління:
-- Визначення ефективності системи управління.
-- Управління нововведеннями.
-- Визначення конкурентоспроможності / вивчення кон'юнктури ринку.
-- Диверсифікація чи становлення нового бізнесу.
-- Міжнародне управління.
-- Оцінка управління.
-- Організаційна структура та розвиток.
-- Управління проектом.
-- Управління якістю.
-- Дослідження і розвиток.
-- Стратегічне планування.
2. Адміністрування:
-- Аналіз роботи канцелярії.
-- Розміщення і переміщення відділів.
-- Управління офісом.
-- Організація та методи управління.
-- Регулювання ризику.
-- Гарантії безпеки.
-- Планування робочих приміщень і їхнє оснащення.
3. Фінансове управління – ми не позиціонуємося в даній галузі.
4.Управління кадрами:
-- Професійний рух і скорочення штатів.
-- Культура корпорації.
-- Рівні можливості.
-- Пошук кадрів.
-- Відбір кадрів.
-- Здоров'я та безпека.
-- Програми заохочення.
-- Внутрішні зв'язки.
-- Оцінка робіт.
-- Трудові угоди і зайнятість.
-- Навчання менеджменту.
-- Планування робочої сили.
-- Мотивація.
-- Пенсії.
-- Аналіз функціонування.
-- Психологічна оцінка.
-- Винагорода.
-- Підвищення кваліфікації працівників.
5. Маркетинг:
-- Реклама і сприяння збуту.
-- Корпоративний образ і відносини з громадськістю.
-- Післяпродажне обслуговування замовників.
-- Дизайн.
-- Прямий маркетинг.
-- Міжнародний маркетинг.
-- Дослідження ринку.
-- Стратегія маркетингу.
-- Розробка нової продукції.
-- Ціноутворення.
-- Роздрібний продаж і дилерство.
-- Управління збутом.
-- Навчання збуту.
-- Соціально-економічні дослідження і прогнозування.
6. Виробництво – ми не позиціонуємося в даній сфері.
7. Інформаційна технологія – часткове позиціонування:
-- Адміністративні інформаційні системи.
-- Проектування і розробка систем.
-- Вибір і установка систем.
8. Спеціалізовані послуги – часткове позиціонування:
-- Навчальне консультування.
-- Інформаційний консалтинг.
-- Консалтинг з телекомунікацій.