» Вимоги до комерційної пропозиції

Вимоги до комерційної пропозиції

Для збільшення натисніть на зображення

Варінт 1

 

Варінт 2

Вигляд в OUTLOOK

Вигляд в Gmail

 

Вигляд в OUTLOOK

Вигляд в Gmail


    

Вигляд в WEB

Код HTML

 

Вигляд в WEB

Код HTML

 
        

Варінт 3

 

Варінт 4

Вигляд в OUTLOOK

Вигляд в Gmail

 

Вигляд в OUTLOOK

Вигляд в Gmail

     

Вигляд в WEB

Код HTML

      Порівняйте:
- що надсилають від Вашої компанії?
- Вам що більше подобається?
- А що приваблює Вашого клієнта і закінчується укладеною і оплаченою угодою?
 

ВИМОГА, РЕКОМЕНДАЦІЇ та ІНСТРУКЦІЯ
 до створення комерційної пропозиції

 

Крок 1 Визначити мету
Комерційні пропозиції створюють для того, щоб розіслати всім потенційним клієнтам, а іноді - для того щоб надати інформацію після розмови по телефону або особистої зустрічі. Ви можете внести в неї всі товари і послуги, сподіваючись, що хоча б одна з них потрібна потенційному клієнту, а можете «бити напевно» - дізнавшись потребу,  запропонувати та задовольнити її. Отже, перший крок полягає в тому щоб визначити мету вашого комерційної пропозиції.

Крок 2 Запишіть необхідну інформацію
Тепер, коли у вас є мета, ви знаєте, яку інформацію повинна містити ваша комерційна пропозиція. Не старайтесь внести в неї все. Краще невелику кількість затребуваних даних, ніж велику кількість непотрібних. Ніщо не повинно відволікати клієнта від головного. А головне - це ті відомості про ваш товар або послугу, які слугують досягненню мети.

Крок 3 Вирішіть проблему
Опишіть, яку проблему клієнта вирішать ваші товари та послуги. Фокусування на проблемі - одна з ознак правильного комерційної пропозиції. Це необхідно зробити обов'язково, адже якщо ваш товар або послуга не вирішують проблем, то навіщо вони власне потрібні вашому клієнту?

Крок 4 Визначтеся з ціною
Вам, безумовно, відомо скільки коштують ваші товари та послуги. Але необхідно згадати про мету. Ви хочете розпочати співпрацю з новим клієнтом або продаєте додаткові послуги старому? Вам важливіше багато клієнтів при невеликій маржі прибутку або мало, але з великою? Від цього залежить, яку ціну слід вказати, коли ви складаєте комерційну пропозицію.

Крок 5 Сформуйте структуру комерційної пропозиції
Коли ви складаєте комерційну пропозицію, зверніть увагу на те, щоб включити в нього наступні принципові частини:

  •   Вступна частина - хто ви, що ви пропонуєте. Спочатку дуже коротко опишіть вашу компанію, буквально в одному-двох реченнях. Потім опишіть, які проблеми клієнта пропонуєте вирішити. Ви вже сформулювали це, коли виконували крок 3.
  •   Опис послуги. Та необхідна інформація, яка потрібна для досягнення мети. Вставте в цей пункт те, що записали в кроці 2.
  •   Цінові умови, умови співпраці. На яких умовах ви готові надавати свої товари послуги? Інформація з кроку 4.
  •   Висновок. Нагадайте про основні переваги вашої компанії і про проблеми, які зможе вирішити ваш клієнт.


Крок 6 Оформіть вашу пропозицію в діловому стилі
На це варто витратити час. Правильне  оформлення комерційної пропозиції збільшує шанси, що її  прочитають, говорить про вашу увагу до деталей і просто справляє приємне враження.

 

Крок 7 (оформлення)

Комерційна пропозиція повинна бути перш за все інформативною і не заставляти потенційного клієнта виконувати якісь додаткові кроки, як то:
- відкривати вкладення самої комерційної пропозиції
- містити «важкі» файли вкладення (логотипи, які скачуються; каталоги, які потенційний клієнт не готовий переглядати, але мусить прийняти і тд)
Найкраще, розробку комерційної пропозиції робити в HTML1 форматі що дає можливість:

1 відразу візуалізувати, як логотип компанії, для подальшого розвитку лояльності клієнта до компанії та ототожнення вирішення проблем саме з Вашою компанією так і представити продукт, оскільки для імпульсу покупки потрібно візуалізація!
2. Координати компанії, повинні міститись на видному місці та бути про дубльованими

3. форма зворотного зв’язку повинна бути налаштованою так, щоб потенційний клієнт не повинен був змінювати програму, або вікно програми.

4. сама комерційна пропозиція повинна бути про дубльована на зовнішньому ресурсі, у вигляді простого landing page Який заставляє діяти і концентрувати увагу саме на пропонованому продукті/послузі.

5. об’єм комерційної повинен міститися максимум на 2 сторінках (одна прокрутка скролера)
6. Якщо є сайт – вести клієнта після попереднього ознайомлення  на нього, адже там є більше розгорненої інформації