Для збільшення натисніть на зображення
Крок 1 Визначити мету
Комерційні пропозиції створюють для того, щоб розіслати всім потенційним клієнтам, а іноді - для того щоб надати інформацію після розмови по телефону або особистої зустрічі. Ви можете внести в неї всі товари і послуги, сподіваючись, що хоча б одна з них потрібна потенційному клієнту, а можете «бити напевно» - дізнавшись потребу, запропонувати та задовольнити її. Отже, перший крок полягає в тому щоб визначити мету вашого комерційної пропозиції.
Крок 2 Запишіть необхідну інформацію
Тепер, коли у вас є мета, ви знаєте, яку інформацію повинна містити ваша комерційна пропозиція. Не старайтесь внести в неї все. Краще невелику кількість затребуваних даних, ніж велику кількість непотрібних. Ніщо не повинно відволікати клієнта від головного. А головне - це ті відомості про ваш товар або послугу, які слугують досягненню мети.
Крок 3 Вирішіть проблему
Опишіть, яку проблему клієнта вирішать ваші товари та послуги. Фокусування на проблемі - одна з ознак правильного комерційної пропозиції. Це необхідно зробити обов'язково, адже якщо ваш товар або послуга не вирішують проблем, то навіщо вони власне потрібні вашому клієнту?
Крок 4 Визначтеся з ціною
Вам, безумовно, відомо скільки коштують ваші товари та послуги. Але необхідно згадати про мету. Ви хочете розпочати співпрацю з новим клієнтом або продаєте додаткові послуги старому? Вам важливіше багато клієнтів при невеликій маржі прибутку або мало, але з великою? Від цього залежить, яку ціну слід вказати, коли ви складаєте комерційну пропозицію.
Крок 5 Сформуйте структуру комерційної пропозиції
Коли ви складаєте комерційну пропозицію, зверніть увагу на те, щоб включити в нього наступні принципові частини:
Крок 6 Оформіть вашу пропозицію в діловому стилі
На це варто витратити час. Правильне оформлення комерційної пропозиції збільшує шанси, що її прочитають, говорить про вашу увагу до деталей і просто справляє приємне враження.
Крок 7 (оформлення)
Комерційна пропозиція повинна бути перш за все інформативною і не заставляти потенційного клієнта виконувати якісь додаткові кроки, як то:
- відкривати вкладення самої комерційної пропозиції
- містити «важкі» файли вкладення (логотипи, які скачуються; каталоги, які потенційний клієнт не готовий переглядати, але мусить прийняти і тд)
Найкраще, розробку комерційної пропозиції робити в HTML1 форматі що дає можливість:
1 відразу візуалізувати, як логотип компанії, для подальшого розвитку лояльності клієнта до компанії та ототожнення вирішення проблем саме з Вашою компанією так і представити продукт, оскільки для імпульсу покупки потрібно візуалізація!
2. Координати компанії, повинні міститись на видному місці та бути про дубльованими
3. форма зворотного зв’язку повинна бути налаштованою так, щоб потенційний клієнт не повинен був змінювати програму, або вікно програми.
4. сама комерційна пропозиція повинна бути про дубльована на зовнішньому ресурсі, у вигляді простого landing page Який заставляє діяти і концентрувати увагу саме на пропонованому продукті/послузі.
5. об’єм комерційної повинен міститися максимум на 2 сторінках (одна прокрутка скролера)
6. Якщо є сайт – вести клієнта після попереднього ознайомлення на нього, адже там є більше розгорненої інформації