HR
 
» Олімп менеджера по персоналу

Олімп менеджера по персоналу

Online training course self "Olympus HR manager"

Форма проведення: навчальний курс саморозвитку тривалістю 2,5 місяці

Тривалість: 48 годин (24 зустрічі по 2 години, інтервал зустрічей - два рази на тиждень, щовівторка та щочетверга)

 

Години роботи: 19:00 - 21:00

 

Вартість за одну особу: 500 у.о. /повний курс. Якщо долучатися вибірково на окрему тематичну зустрі - вартість становить 30 у.о./тема

Кількість учасників в групі: до 25 осіб

Після прохождення навчального курсу саморозвитку кожен учасник зможе:

 

→ Самопозиціонуватися як фахівець з управління людськими ресурсами

→ Скласти кар*єрний рух та ріст через розуміння діапазону посад та їх можливостей в сфері HR

→ Започаткувати власне портфоліо

→ Навчиться підбирати результативний метод та спосіб підбору персоналу
→ Зможе проаналізувати внутрішній запит та потребу в кадрах (в кількісно-якісному еквіваленті: оптимальна чисельність та відсоткова структура спеціалістів у відділі, компанії)
→ Провести грамотний відбір персоналу в штат
→ Сформувати внутрішній та зовнішній резерв кадрів
→ Розробити, проаналізувати та відкоригувати кадрову політику компанії, а також - зреалізувати її

→ Розробити систему адаптації нових працівників до правил компанії-роботодавця
→ Проаналізувати особистісний потенціал в складі сформованого колективу компанії
→ Проаналізувати кадровий потенціал компанії
→ Організувати та провести первинну оцінку відповідності до робочого місця фахівця з метою попередження плинності кадрів, фахової деградації, емоційного та професійного вигорання та морального застарівання фахівців

→ Розробити та реалізувати внутрішнє оцінювання знань та навичко фахівців та розробити навчальний календарно-тематичний план навчання та розвитку персоналу із використанням зовнішніх ресурсів та із залученням зовнішніх фахівців
→ Оптимізовувати бюджет компанії для реалізації кадрової та тренінгової політики компанії
→ Організовувати свій робочий ритм та графік, проводити самоадаптацію до умов праці
→ Бути сам собі психологом і створюти комфортний мікроклімат навколо себе, що є рівнозначним - роботі в сильній команді одноумців

→ Планувати власний фаховий ріст та розвиток, а також - формувати Стратегію професійного руху кожного з працівників компанії

→ Організувати грамотно робочий процес, робоче місце та, зокрема, використання робочого часу кожним працівником компанії

Чому вибирають даний захід пошукувачі робочих місць?

Тому, що для них важливі:

→ Розшифровка та зміни сценарію життя
→ Зміна звичок та стереотипів
→ Розвиток особистості
→ Розвиток кар'єри

→ Отримання спеціальності "HR-Менеджер", "Менеджер по персоналу"

Чому вибирають даний захід HR-спеціалісти?

Тому, що для них важливі:
→ Набуття власної значущості та результативності в комерційних установах
→ Актуалізація посад "HR-Менеджер", "Менеджер по персоналу" в сучасних умовах

→ Супервізія на власному фахому шляху

Чому вибирають даний захід керівники підрозділів, філій та загалом - компаній?

Тому, що для них важливі:
→ Універсальність знань, їх простота у застосуванні та оптимізація чисельності штату компанії (особливо для представників малого та середнього бізнесу)
→ Супервізія та зовнішня оперативна підтримка спеціалістів за потребою (особливо для представників  середнього та великого бізнесу)

→ Актуалзація знань та навичок в управлінні компанією через роботу із персоналом

 

Задати питання, уточнити і також - зареєструватися на ФБ


Структура заходу - одна тема розглядається протягом двох вебінар-зустрчей (=один тиждень)

Тема 1.

- Вступна лекція. Історична передумова створення та розвиток HR-галузі. Актуалізація посади в сучасних умовах ведення бізнесу. Помилки пост-радянського "HR-Менеджера", "Менеджер по персоналу", "Кадровика". Актуалі запити ринку 2015 року!

- Види спеціалізації в широкому та абстрактному звучанні посади, або Шлях туди і в зворотньому напрямку: від "HR-Менеджера" до "Менеджера по персоналу"

Практика

 

Тема 2. 

- Планування HR-ресурсу: оцінка наявного кадрового резерву та необхідного ресурсу; планування та прогнозування потреби в кадрах

- Підбір персоналу: інструментарій, методи, способи, "рибні місця", або де є люди; зовнішній підбір, лізинг персоналу, проектна робота, внутрішній підбір

Практика


Тема 3. 

- Підбір персоналу: цілі, методи сбору інформації, аналіз документів претендента, співбесіда, етапи та їх кількість, процес прийняття рішення по кандиату

- Співбесіда: побудова діалогу, формулювання запитань, аналіз відповідей, використовування тестувань та внутрішніх бланків оцінювання, випробовування та практичні кейси в ході співбесіди

Практика

 

Тема 4.

- Адаптація та стажування: соціально-моральна адаптація, організація та структура стажування нового працівника в компанії

- Управління дисциплінарними взаєминами: працівник-колектив, працівник-компанія; механізм та методи управління дисциплінарними взаєминами

Практика

 

Тема 5.

- Оплата праці: поняття оплати праці, основні моделі визначення заробітньої плати, аналіз первинної матеріальної мотиваційної структури нового працівника, презентація умов оплати праці

- Матеріальна мотивація праці персоналу: феномени, теорії, школи, приклади відмінностей та комбінацій у використанні; рамки та межі використання 

Практика

 

Тема 6.

- Оцінка професійної діяльності персоналу: значення оцінки персоналу. Види оцінки. Оцінка робочих місць.

- Атестація працівників: види, методи формування атестаційної культури компанії; приклади використання загальногрупових оцінок та персональних (вибіркових, фокус-групи)

Практика

 

Тема 7.

- Мотивація персоналу: індивідуальна та групова, матеріальна та нематеріальна. Приклади та правила використання.

- Мотиваційні опитувальники в руках "HR-Менеджера", "Менеджера по персоналу": приклади, навики "читання" отриманих результатів та формування заключень

Практика

 

Тема 8.

- Елементи коучінгу в роботі "HR-Менеджера", "Менеджера по персоналу": самокоучінг, персональний коучінг та організаційний коучінг.

- Інструментарій внутрішнього коуча/"HR-Менеджера", "Менеджера по персоналу"

Практика

 

Тема 9.

- Співпраця "HR-Менеджера", "Менеджера по персоналу" з консультаційнимми службами: чим можуть бути корисні консультанти, як підібрати консультанта та як його знайти.

- Зміст роботи з консультантом.

Практика

 

Тема 10.

- Ротація персоналу: підвищення, пониження, переведення, звільнення, вивільнення.

- Консультаційні стилі в час організаційних змін

Практика

 

Тема 11.

- Навчання персоналу: види та способи, аналіз потреб, план індивідуальних досягнень, акценти та дед-лайни у навчанні

- Розвиток персоналу: види та способи, аналіз потреб, план індивідуальних досягнень, акценти та дед-лайни розвитку

Практика

 

Тема 12.

- Креативний тім-білдінг та клієнторієнтованість. Корпоративна культура

- Кадрова та інформаційна безпека. Плітки та інтриги всередині колективу та на зовнішньому ринку.

Практика

 

В кінці курсу учасники повного курсу отримують іменний Сертифікат та 1,5 індивідуальної (он-лайн або оф-лайн) коуч консультації в рамках тематики курсу!

Ще більше про нашу політику навчання та розвитку тут

 

Тренер: Олена Нагірна

 

Задати питання, уточнити і також - зареєструватися на ФБ




Подати заявку на участь
у тренінгу, тренінговій програмі
по обраній вами тематиці

 

Група у Facebook "Вебінари Олени Нагірної" https://www.facebook.com/events/1532298057002847/

Переглянути наші нові тренінги та тренінгові програми (регламент відкритих заходів)
Переглянути перелік всіх нашіх тренінгів та тренінгових програм
Переглянути наш райдер (умови проведення заходу у вашому місті)