Часті Питання

6 / 6

Часті Питання



«Нам не телефонують?»
- телефонувати клієнт вчиться в ході співпраці з Вами та побудови взаємин. Телефонують самостійно ті, кому щось потрібно у Вас конкретно, ті, хто вже працював з Вами і не забув цього, ті, хто отримав від директора вказівку промоніторити ринок ... Ви отримали в ході співпраці з аутсорсинговим відділом збуту актуалізовану градуйовану базу, завдяки чому Ви можете організувати свій робочий час та розставити акценти та пріоритети.

«І в чому результативність? Ми отримали ексель-таблицю на 500 контактів, що далі? Ми ж не базу даних купували?»
- Ви купили день роботи наших спеціалістів з продаж, Ви купили робочий час всіх спеціалістів залучених у процесі, Ви купили концентрацію уваги та скерованість роздумів по обраній цільовій аудиторії на Вашу актуальну пропозицію, з якою Ви вийшли на ринок! Ви вивільнили свій час і не витрачаєте його на некваліфіковану роботу – так зосереджуйтесь на тому, що Ви робите дійсно добре: надайте клієнту ту інформацію, якою володіти повинні тільки Ви! І надайте так, щоб клієнтська база не отримала додаткової категорії «втрачені клієнти»!

«Я хотів/-ла тільки 500 теплих і зацікавлених, а мені дали всіх опрацьованих, ви нічого не переплутали?»
- Давайте звернемося до поняття цільового ринку та аудиторії, понять попиту та пропозиції, конкурентного середовища та потреб клієнта ... Все диктують попит та пропозиція! Для Вас, згідно Заявки, формується база, яка на етапі формування є простим переліком даних, які ні про що Вам не говорять. По факту нашої роботи для Вас ці імена, цифри та адреси оживають та набувають сенсу: Ви знаєте кому Ви цікаві і кому ні. А що як не це є цінним у формуванні маркетингово-збутової стратегії?!

«Що нам дешевше: замовити СП чи ПП, якщо нам треба опрацювання бази в 5000 контактів?»
- Якщо ПП – це 500 к/к (клієнт-контактів), а СП – 2500 к/к, то Вартість роботи при ПП угоді становитиме 3000,00 у.о., а при СП – 3214,00 у.о. Цифри «за» ПП, а чи зважили Ви на комплекс додаткових послуг? Особливо на таку категорію клієнтів як «холодний продзвін»?!

«Якщо мені треба 2500 к/к, але не за 6 місяців, а за один-два робочих тижні, який тип договору мені обрати?»
- Якщо ПП – це 500 к/к, а СП – 2500 к/к, то Вартість роботи при ПП угоді становитиме 1500,00 у.о., а при СП – 1607,00 у.о. Цифри «за» ПП, а чи зважили Ви на комплекс додаткових послуг? Особливо на таку категорію клієнтів як «холодний продзвін»?!



15 років

офіційно на ринку


Дослідження

триває

середнє збільшення
прибутку клієнта


768*

успішно виконаних
проектів
* аутсорсинговим відділом збуту


40%

звернень за рекомендаціями


25%*

повторні замовлення
* за період 2013-2017 роки


Телефонуйте нам: (032)244-31-32
Skype: markijan.nagirnyj
psyhology_training
cp_operator2
cp_operator4