Підбір персоналу » Аутсорсинговий відділ збуту
 
» Підбір персоналу

Підбір персоналу

Для того, щоб почати знайомитися з методами роботи відділу з підбору персоналу компанії «Центр Управління Персоналом», Ви можете зв'язатися з нами телефонічно чи через форму он-лайн консультування, або відвідати безкоштовний відкритий вебінар для керівників комерційних компаній та їхніх представників, HR-ів:  «Формування штату комерційної організації».

Протягом 2015 року ми зустрічалися щомісячно кожного 1-ого четверга о 12:00)))

Плани на 2016 рік - час від часу, по факту набору групи пасивним методом)))

Тема та суть вебінару - це не лише презентація та продаж вигоди співпраці з нашим відділом рекрутингу, а й поради, актуальна інформація, експертні заключення, нетворкінг та гарна фахова бесіда у вузькому колі небайдужих спеціалістів! Якщо ми формуємо ринок праці, то ми відмовляємося просто бути на ньому або просто споживати його!!! Зустрічі однозначно ці завжди безкоштовні та загальноукраїнські, і дозволяють на мить не лише побувати в різних куточках нашої країни, а й зробити глобальних огляд ситуації "роботодавець-дошукувач", отримати підтримку і навіть вирішити васну локальну справу "заодно" ;-)

Ще простіше вчасно отримати нагадування та долучитися до заходу - оформити підписку!

WELCOME :)

 

Тел.(032)244-31-32

 

Найбільш розповсюджені уточнення, питання, з якими ми зустрічаємося по Документації, алгоритму, принципу роботи:

1. "Хто оплачує і коли послуги з підбору персоналу?" - Оплату проводить Замовник=Роботодавець, розрахункова цифра ділиться на дві частини – авансовий платіж та післяоплата, розміри яких відображено в розрахунковій частині Договору

2. "Якщо дошукувач звільнився або його звільнено, що тоді?" - Ми надаємо одноразову безкоштовну гарантійну заміну, за умови обєктивної причини звільнення працівника.

3. "Якщо в 1-ому турі співбесід нам не підходить жоден претендент, ми все одно повинні когось брати?" - Ні, ми аналізуємо разом претендентів на обійняття посади 1-ого туру, вносимо корективи в Заявку та уточнюємо Ваші реальні вимоги, оптимізуємо та доповнюємо параметри пошуку і в термін від 5 до 7 робочих днів формуємо 2-й тур співбесід

4. "За скільки коуч-турів буде комплектовано штат компанії?" - Це залежить від а) Вас - як управлінця свого бізнесу/теми, б) кількості вакансій та їхньої специфіки, в) сформованості кадрової політики та г) Вашої власної самодисципліни та орієнтованості на результат, а не на процес! Комусь загалом для цього необхідно 1-3 коуч-тури, а комусь - і року мало!

Замовити персонал

Відділ засновано в січні 2004 року, з 2006 року – розширено територію діяльності – ми пропонуємо працівників/дошукувачів українського ринку праці місцевим роботодавцям та з-за кордону.

Нагороди та Відзнаки діяльності

У відповідності з European Standart Rating та з офіційними даними Державної статистики України кожних три роки проводиться ранжирування динаміки економічних показників серед суб’єктів господарювання, з кожної галузі перші ТОП-35 підприємств України потрапляють до «Ліги кращих».

Станом на 2009 рік наше підприємство посіло 20 місце у рейтингу «Підбір та забезпечення персоналом», що є ознакою високого професіоналізму працівників нашої компанії, які працюють в даному відділі.

У відповідності до загальнодержавного рейтингування підприємств України за результатами опрацьованого 2011-2012 року і на основі науковообгрунтованої статистичної методології зваженого ранжування наше підприємство у КВЕД 74.50.0 "Підбір та забезпечення персоналом" займає: 9-е місце Львівської області за показником "Поточний коефіціент ліквідності". Даний показник є одним з кращих за історію офіційного рейтингування в категорії.

Обмінюємо інформацію на знижки

 

 

БЕЗКОШТОВНО, але самостійно Ви можете завжди в необмеженій кількості розміщати свої вакансії в нашій групі долучайтеся до нас у Facebook!

Зі свого боку, ми включаємо в щотижневі електронні розсилки по нашій базі даних дошукувачів всі вакансії - і ті, над якими ми працюємо на комерційних засадаха, і всі, котрі Ви розміщаєте в нас та заповнюватиме самотужки!


Замовити персонал

Алгоритм формування та виконання замовлення з підбору персоналу:

1. За запитом на електронну адресу//при очній зустрічі – надається супровідна документація (Договір та Зявка=параметри пошуку)

2. Менеджер відділу опрацьовує запит, формує розрахункову частину та тип Договору; виставляє рахунок для оплати та узгоджує робочий ритм та наповненість процесу.

Ціноутворення* послуги та типи** Договорів:

*вартість послуги становить від 8% до 28% від річного ФЗП працівника та розподіляється на аванс в розмірі 30% (але не менше, ніж 1000,00 грн.) та післяоплату по факту закриття вакансії в розмірі 70% від вартості Договору

**Типи Договорів про співпрацю з питань підбору персоналу:

- ПДВ

- Класичний типовий Договір

- Класичний типовий Договір + ПДВ, або Договір про надання послуг із підбору персоналу із комерційний супроводом в режимі реального часу

- Консалтинговий проект

 

*** Увага! Знижка в розмірі 77% надається лише бізнесам/підприємцям категорії start up, якщо це відображено в реєстраційних установчих документах і на момент звернення Вам не більше, ніж від 0 до 1 року життєдіяльності на ринку!

ПДВ (* "ПДВ")

В рамках дії цього типу Договору ми несемо відповідальність за первинне чи остаточне рішення Роботодавця про відповідність Дошукувача обраному робочому місцю в рамках первинної співбесіди. Працівник нашої компанії виступає для Роботавця на його співбесіді в ролі Фасилітатора.

Фасилітатор (англ. facilitator , від лат. Facilis - «легкий , зручний» ) - це людина, що забезпечує успішну групову комунікацію. Забезпечуючи дотримання правил зустрічі, її процедури та регламенту, фасилітатор дозволяє її учасникам сконцентруватися на цілі та зміст зустрічі. Фасилітатор вирішує двояке завдання, сприяючи комфортній атмосфері та плідності обговорення. У контексті етимології терміна можна сказати, що фасилітатор - це той, хто перетворює процес комунікації в зручний і легкий для всіх її учасників. З груповий точки зору (якщо йдеться про групові співбесіди), фасилітатор - той, хто допомагає групі зрозуміти загальну мету і підтримує позитивну групову динаміку для досягнення цієї мети в процесі дискусії, не захищаючи при цьому жодну з позицій або сторін.

 Даний тип Договору проводиться у формі консалтингового інструменту - коучінг-туру для Роботавця і включає в себе: організацію співбесід (шляхом виклику через смс-запрошення дошукувачів), консультування з питань розробки, реалізації кадрової політики паралельно до часу, виділеного для роботи. Наприклад: ніхто не прийшов на співбесіду або прийшло мало людей, або прийшли "не цікаві" люди, цей можна варто використати для "загострення сокири" за Генрі Фордом, тобто для роздумів та роботи над собою, над розробкою та впровадженням сучасних елементів рекрутингу.

Вартість робіт сплачується перед початком кожної фасилітаційної сесії:

- гонорар: становить 20% від розміру одномісячної винагороди якісного працівника, власне такого Ви і шукаєте. Наприклад: після всіх випробувань, як то: стажування, випробувальний термін тощо Ваш працівник при хорошій роботі отримуватиме 5000,00грн. Значить, винагорода Фасиліітатора становить 5000,00 грн. х 20%=1000,00 грн.* за одну фасилітаційну сесію тривалістю не довше 2-х робочих годин (яка містить в собі: супровід в наборі кандидатів, їхнє запрошення, власне час для співбесіди та час для аналізу після завершення співбесід і прийняття рішення про виклик на стажування, виклик на стажування осіб, які Вас зацікавили).

* при меншому розмірі оплати праці Вашого потенційного працівника сума гонорару Фасилітатора від нашої компанії не може бути меншою за 700,00 грн.* за одну фасилітаційну сесію тривалістю не довше 2-х робочих годин.

- доплата: за виїзд до Вас трансфер + 100,00 грн. та за супровід у позаробочий час (до 09:00 та після 18:00) - +20% від суми гонорару, в суботу-неділю - +50%

 

*** Увага! Знижка в розмірі 77% надається лише бізнесам/підприємцям категорії start up, якщо це відображено в реєстраційних установчих документах і на момент звернення Вам не більше, ніж від 0 до 1 року життєдіяльності на ринку!


* "ПДВ" - Підтримка Діяльності Вибору, що включає в себе спілкування у  модераторських тематично-організованому форматі, який носить характер консультацій, обміну досвідом, врегулювання спірних чи незрозумілих робочих ситуацій в період введення нового спеціаліста в посад. Починаючи від питань: "Як поставити план збутовику?" і аж до "Чого ж вони не працюють і не втримуються? А може переназвемо посаду?" Спілкування відбувається під час вивільненого часу без додатковох оплати після коуч-турів по відбору персоналу або Ви робите письмовий/телефонічний запит "питання-відповідь". Якщо запитань буде більше, ніж одне в тиждень або відповідь на них короткою порадою не обмежується, Вам буде запропоновано скористатися послугою Консалтинг.

 

Коли варто обирати цей тип Договору:

- якщо ваш бізнес належить від малого і аж до великого

- якщо ваша організаційна структура відсутня або на стадії реорганізації і інтегрування нового працівника не прописані у кадровій та мотиваційній політиках компанії або потребують актуалізації до сучасного ринку праці

- якщо у вас нема власної HR-служби/фахівця або це молоді спеціалісти

- якщо управління займаєтеся одноосібно Ви, як директор чи власник компанії

- якщо Ви усвідомили факт необхідності отримання незалежності, грамотності та підтримки у власному бізнесі

Особливо вигідно Замовнику=Роботодавцю, у якого питання підбору кадрів виникає дуже рідко і носить поодинокий характер.

Замовити персонал

Обмінюємо інформацію на знижки

Долучайтеся до нас у Facebook

Класичний типовий Договір про надання послуги з підбору персоналу.

В рамках дії цього типу Договору ми несемо відповідальність за якість відбіркових, первинних турів співбесід та організацію співбесіди на зручній для клієнта території; надаємо одну гарантійну безоплатну заміну протягом випробувального періоду, але не довше, ніж протягом трьох календарних місяців з дня закриття вакансії.

Вартість робіт: становить від 8% до 28% від річного ФЗП працівника та розподіляється на аванс в розмірі 30% (але не менше, ніж 1500,00 грн.) та післяоплату по факту закриття вакансії в розмірі 70% від вартості Договору

 

 

*** Увага! Знижка в розмірі 77% надається лише бізнесам/підприємцям категорії start up, якщо це відображено в реєстраційних установчих документах і на момент звернення Вам не більше, ніж від 0 до 1 року життєдіяльності на ринку!


Всі додаткові запити по темі управління персоналом компанії та життєдіяльності Вашого бізнесу передаються у відділ консалтингу та оплачуються додатково, згідно Вашого запиту

 

Коли варто обирати цей тип Договору:

- якщо ваш бізнес належить до середнього чи великого

- якщо ваша організаційна структура чітка і логічна і інтегрування нового працівника послідовно прописані у кадровій та мотиваційній політиках компанії

- якщо у вас є власна HR-служба/фахівець

Замовити персонал

Договір про надання послуг із підбору персоналу із комерційний супроводом в режимі реального часу

В рамках дії цього типу Договору ми несемо відповідальність за якість відбіркових, первинних турів співбесід та організацію співбесіди на зручній для клієнта території; працюємо над укомплектуванням замовленого штату компанії протягом всього терміну договору, але не довше, ніж протягом трьох календарних місяців з дня підписання Договору; сприяємо впровадженню та систематизації дій та рішень по кадровій, мотиваційній політиці компанії, починаючи від адаптаційного періоду спеціаліста і до прийняття остаточного рішення про прийом його в штат.

Вартість робіт: становить (від 8% до 28% від річного ФЗП працівника)+20% ** "ПДВ" та розподіляється на аванс в розмірі 30% (але не менше, ніж 1500,00 грн.) та післяоплату по факту закриття вакансії в розмірі 70% від загальної вартості Договору

 

*** Увага! Знижка в розмірі 77% надається лише бізнесам/підприємцям категорії start up, якщо це відображено в реєстраційних установчих документах і на момент звернення Вам не більше, ніж від 0 до 1 року життєдіяльності на ринку!


Всі додаткові запити по темі управління персоналом компанії та життєдіяльності Вашого бізнесу передаються у відділ консалтингу та оплачуються додатково, згідно Вашого запиту

 

** "ПДВ" - Підтримка Діяльності Вибору, що включає в себе спілкування у  модераторських тематично-організованому форматі, який носить характер консультацій, обміну досвідом, врегулювання спірних чи незрозумілих робочих ситуацій в період введення нового спеціаліста в посад. Починаючи від питань: "Як поставити план збутовику?" і аж до "Чого ж вони не працюють і не втримуються? А може переназвемо посаду?" Спілкування відбувається під час вивільненого часу без додатковох оплати після коуч-турів по відбору персоналу або Ви робите письмовий/телефонічний запит "питання-відповідь". Якщо запитань буде більше, ніж одне в тиждень або відповідь на них короткою порадою не обмежується, Вам буде запропоновано скористатися послугою Консалтинг.

 

Коли варто обирати цей тип Договору:

- якщо ваш бізнес належить від малого і аж до великого

- якщо ваша організаційна структура відсутня або на стадії реорганізації і інтегрування нового працівника не прописані у кадровій та мотиваційній політиках компанії або потребують актуалізації до сучасного ринку праці

якщо у вас нема власної HR-служби/фахівця або це молоді спеціалісти

- якщо управління займаєтеся одноосібно Ви, як директор чи власник компанії

якщо Ви усвідомили факт необхідності отримання незалежності, грамотності та підтримки у власному бізнесі

Особливо вигідно Замовнику=Роботодавцю при замовленні великої кількості однотипних вакансій на постійній основі.

Замовити персонал

Обмінюємо інформацію на знижки

Долучайтеся до нас у Facebook

Консалтинговий договір

В рамках дії цього типу Договору ми несемо відповідальність за формування та реалізацію кадрової, мотиваційної та тренінгової політики компанії з "0" чи її окремих елементів, а також - формуванню корпоративної культури компанії.

Вартість робіт - оцінюється загальний обсяг та тривалість виконуваних робіт, загальна вартість Договору ділиться на рівні частини і оплачується з 02 до 07 числа кожно поточного місяця і становить від 10000,00 грн. і термін дії Договору планується не менше, ніж чотири календарних місяці. З фінансової точки зору: це чіткість у бюджетуванні, ритмічність та прогнозованість витрат бізнесу

Коли варто обирати цей тип Договору:

- якщо ваш бізнес належить до середнього чи великого

- якщо ваша організаційна структура на стадії реорганізації або настав час для впровадження інноваційних систем в управлінні персоналом і інтегрування нового працівника тепер у кадровій та мотиваційній політиках компанії - це системний процес і ви налаштовані навчати молодих спеціалістів

- якщо змінювався управлінський апарат компанії

- якщо йде масове скорочення/розширення/оптимізація/ротація персоналу

- якщо ваша HR-служба/фахівець - це або молоді спеціалісти, або кадри "радянської" закалки

- якщо ви формуєте відділ внутрішнього навчання та розвитку персоналу чи внутрішню структуру з оцінки кадрового потенціалу компанії та аналізу профвідповідності до обійманих посад і формуєте внутрішній резерв кадрів

- якщо управлінням раніше займалися одноосібно Ви, як директор чи власник компанії, і тепер делегуєте/розподіляєте повноваження та відповідальність

- якщо Ви усвідомили факт необхідності отримання незалежності, грамотності та підтримки у власному бізнесі...

- якщо Ви "за" системну роботу!


Стандартне питання: "Я вибрав тип Договору, і що далі?":

1. З дати підписання Договору і по факту оплати авансової частин платежу, протягом 10 робочих днів формується 1-й тур співбесід, який відбувається в офісі нашої компанії, з метою забезпечення інформаційної безпеки Замовника=Роботодавця на місцевому ринку праці

2. По факту вибору із запропонованих пошукувачів, визначаються день та тривалість стажування, умови переведення на випробувальний термін та його тривалість, та критерії прийняття працівника в штат по завершенню випробувального терміну проведення повного розрахунку, закриття робіт Актом виконаних робіт

Замовити персонал

Обмінюємо інформацію на знижки

Долучайтеся до нас у Facebook

 

 

Тел.(032)244-31-32, +38-067-595-99-48 Олена Нагірна (з 10:00 до 16:00)