Майстер клас з циклу: Як підібрати персонал » Аутсорсинговий відділ збуту
 
» Майстер клас з циклу: Як підібрати персонал

Майстер клас з циклу: Як підібрати персонал

Майстер клас з циклу: Як підібрати персонал

 

«Протокол: співбесіда - аналіз - прийняття рішення»

Співбесіда при прийомі на роботу - це розмова про потенційно взємовигідну співпрацю, а не оглядини!

 

Форма проведення: відкритий семінар, майстер-клас

Тривалість: 3 години

Вартість за одну особу: 200,00 грн.

Вартість корпоративного замовлення: деталі ціноутворення тут

 

Цільова аудиторія: HR-фахівці, керівники відділів / відділень, представники рекрутингових компаній, директори та власники середнього та малого бізнесу, і ті, кого цікавить тема грамотної самопрезентації та позиціонування на ринку праці; рекрутери, інтерв'юери; регіональні менеджери.

 

Після проходження практикуму учасники зможуть:

→ «Прочитати» та визначити: складене резюме грамотно чи «під вакансію»

→ Цілеспрямовано вибрати бажаного для вас дошукувача робочого місця

→ Застосовувати правила роботодавця під час оголошення та проведення конкурсу на вакантну посаду

→ Задавати влучні питання та чути важливу для вас інформацію в них

→ Аргументувати доцільність та / або відмову конкретній кандидатурі для роботи в вашій компанії

→ Інтерв'ювати дошукувача для здобуття інформації згідно з умовами роботи в повному об'ємі

→ Створювати імідж професіонала, який відповідає за проведення співбесіди

 

Завдання тренінгу:

→ Висвітлення понять профорієнтації, профвідбору та подальшого використання фахівців з метою досягнення цілей та місії компанії на ринку

→ Визначення структури співбесіди

→ Аналіз методології проведення співбесіди: психологічні, соціальні та професійні принципи оцінки кандидата

→ Брати чи не брати на роботу родичів та знайомих?

→ Проведення інтерв'ю: будова влучного запитання, структура побудови діалогу, пропорції у питаннях та відповідях між співрозмовниками

 

Структура тренінгу

Модуль 1. Підготовка до співбесіди

Професійний самоаналіз: створення портрету робочого місця, професіограми та психофізіограми потенційного кандидата.

Визначення критеріїв вибору майбутніх дошукувачів-претендентів.

 

Модуль 2. «ДО...» співбесіди

Ваша мова.

Вербальна та невербальна комунікація співбесідників.

Формулювання «правильних» та доречних запитань.

«Текстовка» ваших відповідей, монологу та підтримка інформативного діалогу.

 

Модуль 3. Саме співбесіда

Структура і складові процесу співбесіди.

Дебати «Хочу! Можу! Буду!»

 

Модуль 4. Процес ухвалення рішення в ході співбесіди 

Стажування.

Випробувальний термін.

Зарплата і кар'єра.

Проміжні та остаточні рішення.

Створення цінності робочого місця та вартості спеціаліста.

Що слідує «ЗА» співбесідою?

 

ФІШКА ЗАХОДУ: блокнот "Книга Протоколів співбесід та аналізу резюме" у подарунок!

 

Який є одночасно місцем для систематизації записів, структурою для підготовки до співбесіди, професійним аксесуаром, інструментом до побудови запитань. Адже кожне питання приводить нас до відповіді, яке сприяє прийняттю правильного та ефективного рішення!

 

Основною метою співбесіди є отримання інформації про кандидата в трьох аспектах: чи зможе кандидат виконувати дану роботу; чи буде він виконувати цю роботу та чи підійде кандидат на запропоновану посаду. Більшість співбесід проводиться погано підготовленими людьми, які недостатньою мірою уявляють собі наслідки своїх рішень. Що найбільш образно, рішення здебільшого прийнятті на основі першого враження, та не мають в своїй основі ніякого аргументування.

 

Рішення, пов'язані із відбором персоналу є дорого вартісними, а тому є сенс зробити спробу підвищити ефективність самого процесу відбору.

 

Наш досвід показує, що після спроби самотужки підібрати персонал, фірми рано чи пізно, здебільшого пізно, приходять до нас із терміном виконання замовлення на «позавчора». А репутація роботодавця серед людей є вже сталою. Проте всі роботодавці стараються зволікати із зверненням до кадрових організацій, навіть, кадрових агенцій, через їхню не фаховість. От і виникають пізніше обурення, що людей не має. І нам важко в такому випадку виправити стереотипність мислення, як професіоналам.

 

Коли ми купуємо телевізор, вибираємо прийнятну пропорцію «ціна-якість». Водночас ми формулюємо потребу: розмір, дизайн тощо. При підборі персоналу рідко хто може чітко сформулювати критерії відбору спеціалістів як нам, так і безпосередньо кандидатам, яких бажають бачити на роботі.

 

Кандидати переважно виходять після співбесіди і у 20% зі 100% не можуть сформулювати, про що йшлося на співбесіді. Пропозиція з боку роботодавця або не звучить взагалі, або настільки незрозуміло для дошукувача, що на позитивний результат співбесіди розраховувати не доводиться. А кожне непорозуміння – це негативні емоції в роботі з людьми, що, в свою чергу, може завадити розгледіти у наступному кандидаті того єдиного потрібного спеціаліста.

 

Більшість претендентів на посади відбираються саме на основі співбесід, а тому менеджерам важливо уявити собі, як вони можуть підвищити свою ефективність в якості інтерв'юерів.

 

У вартість заходу входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, кава-брейк, обговорення доповідей і обмін думками з лектором.

 

Захід проводиться в сучасному учбовому центрі з використанням мультимедійного проектора.

 

Впродовж всього заходу йде пряме спілкування з лектором, що дає можливість отримати кваліфіковану і обгрунтовану відповідь на питання, що цікавить саме вас. Жодне ваше питання не залишиться без відповіді.

 

Вам гарантовані висока якість навчання і тісно пов'язані теорія та ділова практика!

 

Тренер: Олена Нагірна



Подати заявку на участь
у тренінгу, тренінговій програмі
по обраній вами тематиці


Переглянути наші нові тренінги та тренінгові програми (регламент відкритих заходів)
Переглянути перелік всіх нашіх тренінгів та тренінгових програм
Переглянути наш райдер (умови проведення заходу у вашому місті)