Програма заходу » Аутсорсинговий відділ збуту
 

Програма заходу

I. «Практичний майстер-клас: Багатоступеневе меню»

Тривалість: 6 годин

Цільова аудиторія: менеджери, управлінці, досвідчені офіціанти, бригадири, шеф-кухарі, кухарі, адміністратори, бармени

Меню особливо має попит у гостей з високими вимогами, з достатньою кількістю часу, і у гурманів.

Існує безліч варіантів, де немає межі фантазії, не залежно від того чи складається меню з 3 або 5 страв, їх може бути навіть 10. Супроводжуючі вина, аранжування з квітів, відповідна музика, приємна обстановка і, перш за все, привід, все це і ще дуже багато, що зумовлює успіх меню. Меню використовується в ресторанах а la carte (де блюда замовляються по карті меню) і на банкетах.

1. Багатоступеневе меню
а) складання меню;
б) підбір напоїв;
в) різноманітність меню.

2. Карта меню
а) види карт меню, послідовність страв;
б) складання карт меню (курс для менеджерів, управлінців та досвідчених офіціантів).


ІІ. «Практичний майстер-клас: Професійна організація банкету»

Тривалість: 6 годин

Цільова аудиторія: менеджери, управлінці, досвідчені офіціанти, бригадири, шеф-кухарі, кухарі, адміністратори, бармени

Банкети і особливі заходи, їх організація і проведення, індивідуальні для кожного гостя. Для них використовуються всі види техніки сервісу, офіціанти повинні застосувати всі свої професійні навики.

1. Види заходів.
2. Організація (план проведення заходу, план розташування столів і стільців, checklist).
3. Індивідуальні деталі, узгоджені із замовником банкету.

Ми із задоволенням допоможемо вам в організації банкетів і різноманітних заходів.


ІІІ. «Практичний майстер-клас: To Drink or Not to Drink. Буфет (бар) напоїв та кавова кухня»

Тривалість: 6 годин

Цільова аудиторія: менеджери, управлінці, досвідчені офіціанти, бригадири, шеф-кухарі, кухарі, адміністратори, бармени

Буфет напоїв неймовірно важливий для закладу. Саме звідси клієнтам розносять напої, що входять в асортимент будь-якого ресторану. Не залежно від габаритів буфету, робочий процес повинен бути гармонійним.

Правильні розлив, догляд за товаром і температура напою – це далеко не всі теми даного курсу.

1. Буфет
а) підготовка напоїв;
б) розлив пива;
в) безалкогольні змішані напої;
г) контроль буфету.

2. Кавова кухня
а) види сніданків (english breakfast, continental breakfast, шведський стіл і т.д.);
б) приготування кави;
в) приготування чаю, какао і гарячого шоколаду;
г) приготування і презентація страв до сніданку (курс для менеджерів, управлінців та досвідчених офіціантів).


IV. «Спеціальна програма: Let’s Check Your Staff. Аналіз потреб вашого закладу»

Тривалість: 6 годин

Цільова аудиторія: менеджери, керівники

Ви витрачаєте свої гроші або інвестуєте їх?

Ви не можете знаходитися скрізь одночасно, чи знаєте ви, що відбувається у вашому закладі? Хто краще зможе дати оцінку вашому ресторану або готелю, чим ресторатор з багаторічним досвідом, відповідний до своєї роботи суто професійно і об'єктивно. Ми запропонуємо вам аналіз вашого закладу і разом з вами з'ясуємо, які з наших тем актуальні для вас і яких тренувань потребують ваші працівники.

1. Mystery Guest (тайний гість) – ідеально для ресторанів і барів (1 день). Тестування всіх напрямів, всіх гастрономів. Письмовий звіт.

2. In House Experience – ідеально для готелів (1 день). Тестування всього готелю від бронювання (check in) до виїзду (check out). Письмовий звіт.

3. Розробка плану тренінгів і розвитку для вашого персоналу.


V. «Професійний майстер-клас: Сервування»

Тривалість: 12 годин

Цільова аудиторія: менеджери, офіціанти, що управляють і досвідчені, бригадири, шеф-повара, кухарі, адміністратори, бармени

Європейським студентам надається 1 місяць на вивчення основ цієї професії, після закінчення яких з'ясовується, хто може продовжувати навчання далі, а хто повинен попрощатися з мрією стати офіціантом і підшукати собі нову професію. Цей тренінг заснований на практиці і вимагає багато спритності і терпіння. Тільки за допомогою тривалих тренувань можна навчитися упевнено і самостійно обслуговувати клієнта на європейський манер.

• робочий матеріал в сервісі (скатертини, столовий прилад, келихи, посуд)
• підготовчі роботи в сервісі (рабочий стол персонала, столи)
• правила сервірування (основні положення, різні види сервірування)
• сервірування шведського столу (різні варіанти, підготовка, робочий процес)
• розрахунок клієнта, види оплати, робота з касою (для офіціантів), фінансовий контроль, звіт (для менеджерів)


VI. «Професійний тренінг: Мій гість – мій клієнт, або Скільки коштує усмішка?»

Тривалість: 6 годин

Цільова аудиторія: менеджери, досвідчені офіціанти, управлінці, бригадири, шеф-повара, кухарі, адміністратори, бармени

Цей тренінг є мотивуючим тренінгом особливого роду. Тут ваші співробітники пізнають себе, вони навчаться природно посміхатися, тримати спину, підвищувати свою самооцінку, розуміти ситуацію і справлятися з нею. Саме цими і іншими якостями повинен володіти добре навчений персонал, щоб підвищити кількість задоволених клієнтів і дохід.

• оцінити ситуацію з різних сторін
• мова тіла
• дружелюбність
• вічливість
• усвідомлене сприйняття дійсності
• рольові ігри


VII. «Практичний тренінг: Скарги клієнтів. Як з ними правильно обходитися?»

Тривалість: 6 годин

Цільова аудиторія: менеджери, досвідчені офіціанти, управлінці, бригадири, шеф-повара, кухарі, адміністратори, бармени

Незадоволений клієнт = втрачений клієнт? Ми знаємо, як повернути його назад!

Як правило, завжди знаходяться гості, які мають претензії. Але після цього тренінгу ви будете до цього готові і зможете зняти збуджений стан клієнта і перейти на спокійний діалог, пом'якшити ситуацію, переконавши гостя в тому, що його претензії взяті до уваги. Тоді ці клієнти приходитимуть знову, і не підвищуватимуть дохід ваших конкурентів.

• аналіз рекламації
• як уникнути рекламації
• як обходитися з рекламацією
• ролеві ігри на прикладі відео


VIII. «Практичний тренінг: Up-selling. Зробіть з мухи слона»

Тривалість: 6 годин

Цільова аудиторія: менеджери, досвідчені офіціанти, управлінці, бригадири, шеф-повара, кухарі, адміністратори, бармени

Up-selling & bold on – це уміння продати більше замовленого. Часто під звичайним замовленням клієнта ховається значно більше бажань, офіціанти вчаться розпізнавати ці бажання, тим самим, підвищуючи дохід вашого ресторану.

• up-selling
• bold on
• ролеві ігри


IX. «Спеціальний курс для менеджерів і керівників»

Тривалість: за домовленістю

Цільова аудиторія: менеджери, керівники

Керівники зміною і відділами, адміністратори ваших ресторанів і барів – це ті працівники, яких всі повинно тримати під своїм контролем, вони мають певний статус, повинні бути зразками, мати більше знань, все бачити, все могти, в ідеальному випадку бути краще офіціантів.

• тренінги по всіх вище перерахованих темах розроблені спеціально для ваших адміністраторів
• мотивація співробітників


X. «Професійний майстер-клас: Куди йде ваш прибуток? Крадіжка в громадському харчуванні»

Тривалість: 6 годин

Цільова аудиторія: менеджери, керівники

1. Методи крадіжки в нічних клубах. Як краде бармен? Скільки бармен заробляє в місяць насправді? Скільки заклад втрачає грошей в місяць тільки по одній товарній позиції в одній товарній групі?

Плюс практичний майстер-клас на теми: Як отримати 200-250 грамів свіжо вичавленого соку з одного апельсина? Як грамотно «матеріалізувати» пляшку Hennessy і пронести її додому? Як заробляти на барному посуді? Продаємо своє пиво ... і багато іншого.

2. Методи крадіжки в ресторанах і кафе. Як краде офіціант? Чи може красти персонал ресторану без зв'язки з адміністратором? Відкати в ресторані і багато іншого.

3. Як краде бухгалтерія? Плюс практичний майстер-клас на прикладі одного закладу, що реально діє.

4. Методи протидії крадіжці. Оригінальна система мотивації персоналу. Як зробити так, щоб персонал не крав, а якщо і крав, то під вашим контролем?


XI. «Практичний тренінг: Робочий флейрінг»

Тривалість: 39 годин / 7 днів

Цільова аудиторія: бармени

Суть флейрінгу. Прості рухи інвентарем (шейкер, джиггер). Комбінація: шейкер, совок, лід. Зв'язки. Комбінація: шейкер, пляшка. Прості рухи. Одна пляшка. Прості рухи. Пляшка з водою: захоплення, наливання, зрізи. Speed mixing. Наливання. Жонглювання предметами. Відробіток рухів на воді. Розробка (сценарій) власного номера. Презентація власних номерів. Барні фокуси. Практика. Іспит.


Загальні умови по всіх модулях:

Кількість учасників в групі: від 12 до 20 людей

Вартість участі: 789,00 грн. за одну людину в одному модулі

Накопичувальна система знижок дозволяє істотно економити при корпоративних замовленнях і одночасній реєстрації участі в трьох і більш модулях або одночасній реєстрації участі три і більш за чоловік, представників однієї компанії.

У вартість кожного модуля включено:

• роздатковий матеріал, канцтовари
• курація та інструктаж щодо адаптації отриманих знань в реальне середовище протягом 1 (одного) календарного місяця
• брейк-кава
• для іногородніх (при потребі) бронювання готелю
• сертифікат-підтвердження участі в модулі
• за умови виїзного тренінгу у вартість окремою платою включено райдер тренера (команди тренерів)

Додаткові доплати:

• при проведенні тренінгового навчання у вихідні і святкові дні доплата складає 20% від загальної вартості замовлення
• проведення відеоаналізу учасників тренінгу з подальшим відеомонтажем для створення відеотеки компанії по роботі з персоналом складає доплату у розмірі 250 у.о.

Графік роботи в кожному модулі:

10.00-10.15 – реєстрація учасників тренінгу
10.15-12.15 – тренінг
12.15-12.45 – брейк-кофе
12.45-14.45 – тренінг
14.45-16.45 – брейк-кофе
16.45-18.15 – тренінг

Під замовлення команда бізнес-тренерів та запрошених фахівців компанії ПП «Центр Управління Персоналом» розробить тематику тренінгу, яку в переліку тем не зазначено.




Подати заявку на участь
у тренінгу, тренінговій програмі
по обраній вами тематиці


Повернутися на сторінку «Школи офіціанта»

Переглянути наші нові тренінги та тренінгові програми (регламент відкритих заходів)
Переглянути перелік всіх нашіх тренінгів та тренінгових програм
Переглянути наш райдер (умови проведення заходу у вашому місті)