Програма заходу » Аутсорсинговий відділ збуту
 

Програма заходу



Школа офіціанта. Пакет «Все включено» («All included»)

Форма проведення: комплексна програма

Тривалість: від 5 до 12 місяців

Вартість корпоративного навчання (група): від 6000,00 грн. / місяць

Кількість учасників в групі: від 8 до 250

Даний вид обслуговування рекомендовано для мереж закладів, для закладів з великою кількістю персоналу та для закладів прем'єр-класу.

До пакету «Все включено» («All included») входить:

1. Підбір персоналу.
2. Планова атестація персоналу.
3. Робота з організаційними змінами компанії.
4. Професійно орієнтоване навчання.
5. Оцінка персоналу.
6. Робота у фокус групі.
7. Коучінг середньої керівної ланки.
8. Розробка презентаційної сторінки компанії.
9. Документальний супровід замовлення.
10. Авторський нагляд.

Пакет «Все включено» («All included») рекомендовано саме вам якщо:

→ Ваш заклад новостворено
→ Ви не хочете більше експериментів у роботі з персоналом
→ Ви прагнете грамотного ведення бізнесу та управління персоналом
→ Ви «дозріли» до побудови та реалізації грамотної кадрової політики, мотиваційної політики, тренінгової політики
→ Ви усвідомили важливість лояльного персоналу, оцінки кадрового резерву та робочого потенціалу
→ Корпоративні стандарти у сфері обслуговування для вас не є теоретичним висловлюванням

Використання пакету «Все включено» («All included») дозволить вам:

→ Провести аудит наявної кадрової політики та побудувати сучасну та ефективну системи підбору та оцінки персоналу, побудови кар’єрного горизонтального та вертикального росту працівників закладу, принципи внутрішньої та зовнішньої ротації кадрів
→ Впровадити грамотну та ефективну систему навчання та розвитку фахівців вашого закладу: для кожної категорії працівників окремо та вирішення професійних завдань зокрема
→ Впровадити дієву мотиваційну систему оцінювання персоналу: розпрацювати алгоритм проведення атестацій персоналу, професійно орієнтованої індивідуальної діагностики кожного спеціаліста, ступеню лояльності та рівня професійного вигорання працівників
→ Забезпечити індивідуальну роботу, яка позитивно вплине на оздоровлення мікроклімату в роботі всього колективу

Натомість ви повинні:

→ Бути готові до чільного робочого графіку
→ Бути готові до індивідуальних коуч-сесій адміністративного апарату та ймовірних змін у принципах та правилах управління колективом та побудові клієнорієнтованої політики закладу

Структура навчання

Ввідне ознайомчо-тестове зайняття

Передбачає знайомство зі слухачами курсу шляхом бесіди та тестування для визначення психофізіологічних, інтелектуальних та інших здібностей. Введення в дисципліну, пояснення термінів принципів та засад навчання.

Етикет: правила та норми поведінки

Поведінкові та етичні норми перебування в місцях скупчення людей та інших громадських місцях. Правила зовнішнього вигляду (одяг, макіяж), дресс-код.

Спілкування

Мова! – правила та етикет спілкування. Техніки спілкування відповідно до обставин та суб’єктів. Рівні спілкування: конвенційний, стандартизований, діловий.

Спеціальні внутрігалузеві заняття

Правила сервірування. Вимоги до зовнішнього вигляду. Правила подачі страв. Правила зміни страв та заміна посуду. Правила розрахунку клієнтів. Правила зустрічі клієнтів.

Професійне та емоційне вигорання – стрес та його подолання

Поняття зон комфортного спілкування

Позиції партнерів у контакті. Поняття особистісного простору. Теорія «поля» К. Левіна.

Вербальна та невербальна комунікація («мова тіла»)

Розпізнавання психофізіологічної інформації. Міміка та жести. Інформаційне «сміття» в мові людини.

Отримання та інтерпретація отриманої інформації

Техніки «активного» та «пасивного» слухання, верифікація отриманої інформації.

Основи ґендерної психології

Статево-рольова ідентифікація особистості.

Основи вікової психології

Поведінкові норми у спілкування та взаємодії з суб’єктами різних вікових груп. Можливі проблеми та шляхи їх вирішення.

Типи темпераментів

Психотипи особистості та прогнозування їх поведінки відповідно.

Соціологія

Особливості ментальності людей різних ареалів проживання.

Методи отримання інформації та основи спостереження

Комунікативна (інформативна) сторона спілкування. Своєрідність процесу обміну інформацією. Типи інформації в комунікативному процесі. Методики класифікації міміки, рухів, жестів.

Правильність роботи

Узгодженя фактичної роботи персоналу із діючими посадовими інструкціями таких спеціальностей, як бармен, покоївка, рецепціоніст, офіціант та інший персонал, що працює в сфері готельно-ресторанного сервісного обслуговування клієнтів, відвідувачів.




Подати заявку на участь
у тренінгу, тренінговій програмі
по обраній вами тематиці


Інші пакети:
Пакет «Економ» | Пакет «Бізнес» | Пакет «Ексклюзив»

Повернутися на сторінку «Школи офіціанта»

Переглянути наші нові тренінги та тренінгові програми (регламент відкритих заходів)
Переглянути перелік всіх нашіх тренінгів та тренінгових програм
Переглянути наш райдер (умови проведення заходу у вашому місті)