Програма заходу » Аутсорсинговий відділ збуту
 

Програма заходу



«Управління нововведеннями. Управління проектами»

Форма проведення: відкритий практикум

Тривалість: 2,5 години

Вартість за одну особу: 135,00 грн.

Кількість учасників в групі: від 8 до 16

Цільова аудиторія: середній та топ-менеджмент, керівники відділів / підрозділів, HR-фахівці, представники кадрових та рекрутингових компаній; дошукувачі робочих місць, студенти і всі ті, хто стикнувся по ринку праці із змінами, переміщеннями, скороченнями, процесом поглинання компанії компанією, старші менеджери та старші продавці-консультанти, супервайзери та регіональні менеджери; представники різних сфер комерційної та державної діяльності: радіо та телебачення, рекламні агенції та торгівельні компанії, гуртівні та торгові мережі, фінансові установи, будівельні та IT-компанії, фармацевтичні компанії та готельно-ресторанна сфера і багато-багато інших.

Після проходження практикуму учасники зможуть:

→ Оцінювати рівень професійної та психологічної дезадаптації
→ Впливати на рівновагу між людиною та професійним середовищем
→ Застосовувати правила впровадження нововведень, наприклад: нові накази, положення, інновації в робочому процесі тощо
→ Визначити загальні джерела стресу та тиску на роботі
→ Визначити найбільш явні симптоми стресових ситуацій на робочому місці; ситуацій, в які вони залучені особисто, та ситуацій, які торкаються інших людей
→ Описати деякі техніки, які призначені для послаблення стресових ситуацій
→ Базувати свою діяльність, спираючись на знання про фактори стресу, які стосуються управління змінами
→ Базувати свою діяльність, спираючись на розуміння моделі переміщення; будуть здатні застосувати цю модель у своїй власній ситуації та / або допомогти у застосуванні цієї моделі іншим
→ Створювати імідж професіонала

Чому вибирають даний тренінг претенденти на робочі місця?

Тому, що для них важливі:

→ Розшифрування і зміна сценарію життя
→ Зміна звичок
→ Розвиток особистості
→ Розвиток кар'єри

Чому вибирають даний тренінг HR-фахівці?

Тому, що для них важливі:

→ Своєчасна оцінка та постійний планомірний розвиток персоналу
→ Глибинне розуміння процесів, які супроводжують всі зміни та нововведення в роботі в персоналу
→ Адекватне реагування, сприяння та допомога у складних робочих ситуація працівникам свого підприємства
→ Розширення та вдосконалення доступного та практичного інструментарію у роботі спеціаліста сфери по роботі з персоналом

Чому вибирають даний тренінг представники кадрових і рекрутингових компаній?

Тому, що для них важливі:

→ Своєчасне реагування на зміни у запитах на ринку праці
→ Підвищення професійного рівня своїх працівників та вдосконалення якості послуг та сервісного обслуговування

Структура практикуму

Модуль 1. Нововведення як процес

Професійний самоаналіз.
Історико-професійний екскурс (на прикладі феномену управління Діснея).
Передумова нововведення: типи мислення та генерування нових рішень.
Принципи та правила реалізації нововведень: як залучити інших та заручитися їх підтримкою; як подолати супротив організаційним змінам.
Інструменти розвитку та стимулювання до генерування нових ідей та рішень за наказом, за потребою як ознака лояльності працівника до робочого місця
Шлях прийняття та впровадження нововведень в життя: презентація, логіко-структурний процес, ризики, робота із запереченнями та зауваженнями, переконання та доопрацювання на фінішній прямій нововведення.

Модуль 2. Нововведення як фактор

Явище професійної дезадаптації.
Професійна адаптація та реадаптація в робочому процесі. Періодичність та закономірності у спостереженні та проведенні.
Визначення симптомів стресу та шляхи зниження напруження в колективі, методи підвищення фахової та особистісної стресостійкості.

Модуль 3. Методика та її практичне застосування

Мета та ціль у використанні методики.
«Читання» результатів, висновки та розробка практичних порад і рекомендацій.
Шляхи проведення оцінки методикою в колективах різного масштабі та специфічні відмінності у малих, середніх, великих компаніях.
Аналітична інформація, що отримується в процесі оцінки персоналу.

Для найактивніших учасників практикуму безкоштовний бонус – DVD-диск із методикою «Оцінка професійної дезадаптації» (опитувальник, інструкція, бланк опитування, ключі до обрабки, електронна версія опрацювання отриманих даних).

Звертайтесь за детальними умовами отримання DVD-диску.

Вам гарантовані висока якість навчання і тісно пов'язані теорія та ділова практика!

Тренер: Олена Нагірна




Подати заявку на участь
у тренінгу, тренінговій програмі
по обраній вами тематиці


Переглянути наші нові тренінги та тренінгові програми (регламент відкритих заходів)
Переглянути перелік всіх нашіх тренінгів та тренінгових програм
Переглянути наш райдер (умови проведення заходу у вашому місті)