Години роботи: 18:30 - 21:00
Вартість за одну особу: 1200,00 грн. (форма оплати: двома рівними частинами по 600,00 грн. або одноразово повною сумою із знижкою в - 3%. Якщо долучатися вибірково на окрему тематичну зустрі - вартість становить 300,00 грн.)
Кількість учасників в групі: до 25 осіб
Після прохождення навчального курсу саморозвитку кожен учасник зможе:
→ Самовизначитися "Ким мені бути?", "Хто я?", "Що далі?" .... та інші класичні питання, які ви задаєте на співбесідах в разі відмови вам у роботі
→ Отримає визначення "Стратегії життя" та розробить/вдоконалить свою
→ Скласти грамотно резюме та отримати фахові поради та рекомендації по вдосконаленню і впровадженню "Портфоліо"
→ Цілеспрямовано вибирати бажаного для себе роботодавця
→ Застосовувати правила дошукувача під час проходження конкурсу на вакантну посаду
→ Аргументувати доцільність своєї кандидатури для роботи в певній компанії
→ Інтерв'ювати роботодавця для отримання інформації про умови роботи в повному обсязі
→ Створити імідж професіонала
→ Сформує поняття «робота», «кар’єра», «професіоналізм», «спеціальність», «професійна репутація»
→ Проаналізувати особистісний потенціал
→ Усвідомити свій професійний вибір та імідж
→ Побудовати алгоритм кар’єрних орієнтирів
→ Знайти та відлагодити свій ритм, оптимальний для життя, роботи та самореалізації
→ Попереджувати професійне та емоційне вигорання
→ Організовувати свій робочий ритм та графік, проводити самоадаптацію до умов праці
→ Бути сам собі психологом і створюти комфортний мікроклімат навколо себе, що є рівнозначним - роботі в сильній команді одноумців
Чому вибирають даний захід пошукувачі робочих місць?
Тому, що для них важливі:
→ Розшифровка та зміни сценарію життя
→ Зміна звичок та стереотипів
→ Розвиток особистості
→ Розвиток кар'єри
Чому вибирають даний захід HR-спеціалісти?
Тому, що для них важливі:
→ Ваші зміни вже на перших консультаціях
→ Ваша навченість та манера поведінки під час співбесіди та використання отриманих знань протягом всього професійного життя
Чому вибирають даний захід представники рекрутингових компаній?
Тому, що для них важливі:
→ Дозвольте представити!, або Що таке ваша презентація їхніми очима та словами
→ Довіра своїм клієнтам
Зареєструватися/залиши свою електронну адресу для подальшого інформування по заходу можна через форму підписки на новини на корпоративному сайті компанії
Задати питання, уточнити і також - зареєструватися на ФБ
Структура заходу "Знайди себе"
Модуль 1. Як пройти співбесіду - знайди своє!
Професійний самоаналіз. Проходження (!) професійно орієнтованої діагностики, за результатами - індивідуальна консультація з психологом.
Визначення критеріїв вибору майбутньої роботи; розстановка правильних пріоритетів.
Універсальний дрес-код для співбесіди.
Вербальна та не вербальна комунікація співрозмовників.
«Текстовка» ваших відповідей, монологу та підтримання інформативного діалогу.
Структура і складові процесу співбесіди.
Сім нових правил поведінки пошукувача на ринку праці.
Дебати «Хочу! Можу! Буду!».
Зареєструватися/залиши свою електронну адресу для подальшого інформування по заходу можна через форму підписки на новини на корпоративному сайті компанії
Задати питання, уточнити і також - зареєструватися на ФБ
Модуль 2. Робота, професія, очікування - знайди для себе!
Професійний сленг, побут та правила
Перший день, другий день, третій день, ... тиждень, ... рік?
Кар*єрні мотиватори/демотиватори
Визначення власної орієнтації: професія чи ремесло, посада чи гроші
Ціна успіху та інвестиція у самореалізацію
Побудова покрокового алгоритму професійного розвитку
Стажер, спеціаліст, професіонал, експерт
Координати успіху: час, знання, досвіт та практика
Зареєструватися/залиши свою електронну адресу для подальшого інформування по заходу можна через форму підписки на новини на корпоративному сайті компанії
Задати питання, уточнити і також - зареєструватися на ФБ
Модуль 3. Самоменеджмент - знайди свій ритм!
Власний тайм-менеджемент
Дисципліна, самодисципліна, зовнішні обмежувачі або вимога до прояву дисципліни
Планування - кого? чого? як? навіщо? де?
Планування, організація, мотивація, контроль
Життєвий шлях та покрокова доріжка між роботою та вільним часом
Форс-мажор, непердбачувані ситуації, або все передбачити
Час працювати, час відпочивати і час Жити
Зареєструватися/залиши свою електронну адресу для подальшого інформування по заходу можна через форму підписки на новини на корпоративному сайті компанії
Задати питання, уточнити і також - зареєструватися на ФБ
Модуль 4. Гравітація успіху - знайди себе!
Здорова самооцінка - Я внутрішнє і Я зовнішнє
Критика, зауваження, авторитети, повчання - фільтри сприйняття та засвоєння інформації
Успіх: мета та шлях до неї
Успішний найманий працівник чи стартапер
Конадний дух та здоровий егоїзм
Баланс між матеріальним та духовним
З ким розділити свій вільний час
Зареєструватися/залиши свою електронну адресу для подальшого інформування по заходу можна через форму підписки на новини на корпоративному сайті компанії
Задати питання, уточнити і також - зареєструватися на ФБ
Модуль 5. Професійне та емоційне вигорання - відроди та збережи себе!
Стресостійкість та способи її розвитку
Емоційне вигорання: ознаки, прояви, способи попередження, методи виходу
Професійне вигорання: ознаки, прояви, способи попередження, методи виходу
Джерела натхнення та самовпевненості
Психічне, духовне та фізичне здоров*я
Мотиваційний баланс і співвідношення із стратегією життя
Гармонія на роботі
Гармонія у власному бізнесі
Гармонія всередині себе
Тренер: Олена Нагірна
Зареєструватися/залиши свою електронну адресу для подальшого інформування по заходу можна через форму підписки на новини на корпоративному сайті компанії
Задати питання, уточнити і також - зареєструватися на ФБ
Подати заявку на участь
у тренінгу, тренінговій програмі
по обраній вами тематиці
Група у Facebook "Вебінари Олени Нагірної" https://www.facebook.com/groups/webinarbyOlenaNagirna/
Переглянути наші нові тренінги та тренінгові програми (регламент відкритих заходів)
Переглянути перелік всіх нашіх тренінгів та тренінгових програм
Переглянути наш райдер (умови проведення заходу у вашому місті)