Дружба між комунікацією та мотивацією працівників, або коли група перевтілюється в команду » Аутсорсинговий відділ збуту
 
» Дружба між комунікацією та мотивацією працівників, або коли група перевтілюється в команду

Дружба між комунікацією та мотивацією працівників, або коли група перевтілюється в команду

«Дружба між мотивацією та комунікацією персоналу, або коли група перевтілюється в команду»

Форма проведення: відкритий практикум

Тривалість: 3 години

Вартість за одну особу: 200,00 грн.

 Вартість корпоративного замовлення: політика ціноутворення за ЦИМ посиланням

Кількість учасників в групі: від 14 до 30 осіб (парна кількість)

Цільова аудиторія: керівники компанії /відділу/ підрозділу; спеціалісти у сфери роботи з персоналом. Рекомендовано спеціалістам сфер, насичених спілкуванням, продажами, презентаціями, переговорним процесом; представникам великих виробництв, заводів, торгівельних мереж тощо. Використання отриманих знань рекомендовано в малому та середньому бізнесі та перевірено у великому бізнесі.

 

Програма практикуму:

 

Зіткнувшись з змінами і з тим, що спонукає людей до того, щоб брати на себе відповідальність за нові завдання та виконання їх іншими, новими методами, менеджери можуть вибирати між поясненням//тренінгом або просто розсилати письмові інструкції, як тепер слід виконувати робочі обов’язки. Ясна річ, в кінцевому варіанті використовуються обидва метода. Вплив паперу та слова, їх взаємодія та протидія одне одному. Який засіб комунікації ефективніший? Що говорити персоналу? А коли звертатись письмово? Як написати те, що сказати не вдалось? Нерозуміння підлеглими керівників та навпаки – вічне питання. Проте, керівник, готовий власним досвідом показати готовність до комунікаційних змін, до навчання буде винагороджений за свій прогресивний підхід в управління відданим персоналом, підкріплений командним духом та розумінням з півслова!


Практикум складається з двох  взаємопов’язаних частин.

Частина І: сфокусована на деяких важливих внутрігрупових проблемах, в особливості тих, які виникають у зв’язку з комунікацією та мотивацією. Ця частина практикуму в ігровій формі пояснює ефективність планування та втілення прийнятих рішень при роботі в парі в ситуаціях, коли презентується нова концепція або необхідно ввести зміни.

Частина ІІ: сконцентрована на різниці між письмовою та усною формами комунікації. Ця частина призначена для того, щоб продемонструвати наочно сильні та слабкі сторони кожного з них – щоб учасники були проінформовані про обмеження їх використання.


Структура практикуму

 

Працівники об’єднані між собою в рамках компанії, ще не командою. На цьому етапі вони лише формальне угруповання спеціалістів. А от вже об’єднання їх для досягнення єдиного результату, для оптимізації процесу виконання задачі – це мета планування, організації та мотивації цілого робочого процесу. Натомість, мотивація праці є складним феноменом та „чарівною паличкою” в руках мудрої людини. Не тільки ділом, але – словом!


Цілі проведення практикуму є:

 

В процесі роботи учасники практикуму навчаться та:

- Будуть здатні визначити переваги та недоліки усного представлення персоналу інструкцій з приводу нових або незнайомих процедур;

- Будуть здатні визначити переваги та недоліки письмового представлення персоналу інструкцій з приводу нових або незнайомих процедур; 

- Будуть здатні прогнозувати та визначати прості комунікаційні проблеми в плануванні та в поясненні нових ідей;

- Зрозуміють різницю між робочою групою та командою;

- Зіштовхнуться з плануванням та/або вирішенням завдання як частини функції команди;

- Взнають, що продуктивніше поєднувати розгляд суті задачі і процес її вирішення;

- Обсудять „за” і „проти” відкритої системи обговорення в ефективному управлінні змінами;

- на практиці отримають уявлення про можливі конфлікти та неможливість виконання завдання, якщо на всіх стадіях не було проведено необхідні консультації зацікавлених осіб;

- побачать, що брак інформації або недостатнє залучення учасників в завданні можуть послужити де мотиваційним фактором.

Зона комфорту учасників

Консультаційний адаптаційний безкоштовний супровід по отриманих знаннях протягом 1 місяця з дня навчая

Форма проведення

Відкритий практикум

(Можливе корпоративне замовлення)

Загальна кількість учасників практикуму

Мінімум 14

Максимум 30 - важливо (!) парна кількість

Можлива кількість учасників від однієї організації у відкритому практикумі

Парна кількість!


Вам гарантовані висока якість навчання і тісно пов'язані теорія та ділова практика!

Тренер: Олена Нагірна



Подати заявку на участь
у тренінгу, тренінговій програмі
по обраній вами тематиці


Переглянути наші нові тренінги та тренінгові програми (регламент відкритих заходів)
Переглянути перелік всіх нашіх тренінгів та тренінгових програм
Переглянути наш райдер (умови проведення заходу у вашому місті)