Форма проведення: відкритий та/або корпоративний тренінг
Тривалість: 16 годин (4 дні х 4 годин)
Вартість за одну особу: 2400,00 грн.
Вартість корпоративногo навчання (група): політика ціноутворення за ЦИМ посиланням
Кількість учасників в групі: від 6 до 14
Цільова аудиторія: супервайзери, торгові агенти, продавці-консультанти, комерційні директора, керівники відділів збуту, мерчандайзери, адміністратори, консультанти, менеджери активної ланки збуту та працівникі відділу постачання з урахуванням специфіки роботи персоналу підприємства. Практики, спеціалісти з досвідом та початківці.
Тут Рівень ІI, Рівень ІII
Основним завданням даного навчання є побудова грамотного алгоритму роботи представника компанії з клієнтом та ефективне використання часу для збільшення об’ємів продажу. Формування професійного мислення та способи формування мережі контактів з метою переведення їх у клієнти конкретного менеджера, а від так - компанії в цілому.
Після проходження тренінгу учасники зможуть:
→ Створити імідж професіонала, представника компанії
→ Повноцінно підготуватися до розмови з клієнтом
→ Підготувати згідно з’ясованої потреби клієнта презентацію товару та/чи послуги
→ В розмові визначити психотип співрозмовника та побудувати адекватний алгоритм переговорного процесу
→ Достойно витримати бій з аргументами, сумнівами та запереченнями клієнта
→ Спонукати клієнта до позитивного прийняття рішення
→ Забезпечити належне виконання, або комерційний супровід замовлення
→ Будувати адекватні взаємини із клієнтами, партнерами та колегами по роботі і розвивати їх
→ Аналізувати всебічно процес продажу: власну роботу та прогнозувати поведінку та реакції співрозмовника
Чому вибирають даний тренінг претенденти на робочі місця?
Тому, що для них важливі:
→ Розвиток особистості
→ Розвиток кар'єри
→ Конкурентні переваги при участі в конкурсі на робоче місце у відділі збуту
→ Систематизація професійних навичок, сформованих в ході роботи в професійну базу усвідомленого алгоритму успішного виконання робочих завдань
Чому вибирають даний тренінг фахівці із досвідом роботи в сфері продажів?
Тому, що для них важливі:
→ Освіченість і манера поведінки під час переговорного процесу і використання отриманих знань впродовж всього професійного життя.
→ Усвідомлення свого успіху в продажах та структурований обмін професійним досвідом із колегами та персоналом.
→ Оновлення методів роботи на сучасному конкурентному ринку
Структура тренінгу
Модуль 1. Коротке профорієнтаційне тестування
Визначення рівня індивідуальних продаж, робота в команді, наявні знання, навички та моделі поведінки, що застосовуються в роботі з клієнтом.
Модуль 2. Структура роботи з клієнтом
Формування емоційно-психологічної структури роботи з клієнтом; визначення 4-, 5- та 7-ступеневого алгоритму побудови продажу.
Встановлення, налагодження та розвиток психоемоційного контакту з клієнтом.
Модуль 3. Методологічне забезпечення роботи з клієнтом
Формування арсеналу методів для методичної роботи з клієнтом, що містить в собі знання наявності та практичного застосування Технік – ефективного слухання, формулювання та постановки запитань, презентації компанії, товару, сервісу обслуговування, власне представника, формулювання комерційної пропозиції по факту з'ясування потреби клієнта.
Визначення необхідних норм поведінки при роботі з конфліктними клієнтами (конфліктологія) згідно психологічних типів та відмінностей між ними.
Модуль 4. Емоційно-психологічний контакт з клієнтом та індивідуальна відповідальність за контакт
Практичні навички визначення психологічного типажу клієнта, аргументація, що спонукатиме його до співпраці.
Формування практичних навичок: як визначити та передбачити виникнення можливих підводних течій, як то: конфлікт, невиконання фінансових зобов'язань, робота з потенційно можливими боржниками.
Розвиток професійного мислення та форм реакцій на суперечки, зауваження та заперечення.
Формування практичних навичок підготовки до зустрічі із новим клієнтом та розвиток вже існуючого.
Вартість навчання включає в себе: роздатковий матеріал, канцтовари; супровід у адаптації отриманих знань протягом 1 (одного) календарного місяця з дня закінчення навчання.
Вам гарантовані висока якість навчання і тісно пов'язані теорія та ділова практика!
Тренер: Олена Нагірна
Подати заявку на участь
у тренінгу, тренінговій програмі
по обраній вами тематиці
Переглянути наші нові тренінги та тренінгові програми (регламент відкритих заходів)
Переглянути перелік всіх нашіх тренінгів та тренінгових програм
Переглянути наш райдер (умови проведення заходу у вашому місті)