Тренінг з циклу "Організація продажу". Модуль 2. » Аутсорсинговий відділ збуту
 
» Тренінг з циклу "Організація продажу". Модуль 2.

Тренінг з циклу "Організація продажу". Модуль 2.

Форма проведення: відкритий та/або корпоративний тренінг

Тривалість: 16 годин (4 дні х 4 годин)

Вартість за одну особу: 2400,00 грн.

Вартість корпоративногo навчання (група): політика ціноутворення за ЦИМ посиланням


Кількість учасників в групі: від 6 до 14


Цільова аудиторія: керівники та старші менеджери, регіональні та територіальні менеджери активної ланки збуту, працівники відділу постачання

Тут Рівень I, Рівень ІII

Основним завданням даного навчання є побудова переговорного процесу, навички маніпулятивного впливу та, водночас, вміння розпізнавати та створювати ефективних захист від небажаного застосування маніпулятивного інструменту проти вас, як учасника переговорного процесу.

Основа навчання – теоретично-практична (виконання рольових завдань після проходження теоретичного курсу для закріплення навичок).

Акцентована ділянка навчання (активний збут) базується на поточному відеоаналізі (через визначення власних недоліків роботи та їх корекцію).

Після проходження тренінгу учасники зможуть:

→ Розпізнавати маніпулятивний вплив
→ Використовувати маніпулятивний вплив
→ Дізнатися причини маніпуляцій і типи людей-маніпуляторів
→ Використовувати основні технології маніпулювання
→ Використовувати людські емоції в маніпуляційних цілях
→ Протистояти психологічному тиску
→ Розпізнавати психологічні механізми дії та впливу в ході переговорного процесу
→ Використовувати різноманітні техніки для отримання потрібної інформації
→ Застосовувати на практиці правила переконання співбесідника
→ Розрізняти типи і види ділових зустрічей, переговорів і методи маніпулювання в них

Кожній освіченій людині необхідно знати основні прийоми маніпулювання та уміти їм протистояти.

Основною метою маніпуляції є: добитися бажаного, не враховуючи інтересів протилежної сторони, тому у маніпуляторів в арсеналі широкий спектр таких прийомів. Їх треба знати, уміти розпізнавати, а також – користуватися. Маніпулятивний рівень спілкування використовується людьми постійно.

Структура тренінгу

Модуль 1. Профорієнтаційне тестування

Визначення рівня практичного аналізу поведінки клієнта та знання психології клієнта як такової.

Модуль 2. Структура переговорного процесу

Формування емоційно-психологічної структури переговорного процесу з основами використання НЛП та визначення психотипу співрозмовника.

Модуль 3. Методологічне забезпечення та передумови організації розмови з клієнтом

Методи створення презентації мети зустрічі як передумови формування позитивного рішення клієнта та налаштування на співпрацю.
Методологічний процес створення передумов довготривалої співпраці та постійне оновлення довготривалої співпраці з клієнтом в конструктивному ключі та згідно напрямку розвитку ринку.
Використання SPIN-методики у переговорному процесі.

Модуль 4. Емоційно-психологічний контакт з клієнтом та індивідуальна відповідальність за контакт

Відповідальність за роль ведучого у переговорному процесі та попередження психоемоційного вигорання через планомірну підготовку та налаштування на емоційний контакт з кожним з можливих психотипів-співрозмовників; принципи стабілізації емоційного фону представника компанії під час переговорного процесу.
Що таке маніпуляції і маніпулятивна поведінка.
Як розпізнавати маніпуляції в спілкуванні.
Основні причини маніпуляцій і типи людей-маніпуляторів.
Основні технології маніпулювання.
Брехня та спотворення інформації.
Приховування інформації.
Заховання вироблюваної дії.
Використання маніпуляторами людських емоцій (страх, гордість, лестощі, образа, провина, сором, заздрість).

Модуль 5. Психологічна дія на співрозмовника

Дистанція.
Прибудова.
Зараження.
Навіювання.
Переконання.
Наслідування.

Модуль 6. 99 способів дуже добре сказати «дуже добре»

14 правил переконання співрозмовника.
Види поведінки людини (упевнена – ассертивна, агресивна, невпевнена) в ході переговорного процесу.
Види та способи взаємодії з різними цільовими аудиторіями.
Підготовка і проведення ділових переговорів.

Вартість навчання включає в себе: роздатковий матеріал, канцтовари; супровід у адаптації отриманих знань протягом 1 (одного) календарного місяця з дня закінчення навчання.

Вам гарантовані висока якість навчання і тісно пов'язані теорія та ділова практика!

Тренер: Олена Нагірна



Подати заявку на участь
у тренінгу, тренінговій програмі
по обраній вами тематиці


Переглянути наші нові тренінги та тренінгові програми (регламент відкритих заходів)
Переглянути перелік всіх нашіх тренінгів та тренінгових програм
Переглянути наш райдер (умови проведення заходу у вашому місті)