Програма заходу » Аутсорсинговий відділ збуту
 

Програма заходу



«Ефективні продажі для грамотних менеджерів сфери збуту». Рівень IIІ

Форма проведення: тренінг

Тривалість: 16 годин (2 дні х 8 годин)

Вартість за одну особу: 1435,00

Вартість корпоративногo навчання (група):

Кількість учасників в групі: від 8 до 16

Цільова аудиторія: керівники та старші менеджери, регіональні та територіальні менеджери активної ланки збуту, працівники відділу постачання

Тут Рівень I, Рівень ІI

Для корпоративних клієнтів та учасників І та ІІ рівня рекомендовано одноразову знижку 20%!

Основа навчання – теоретично-практична (виконання рольових завдань після проходження теоретичного курсу для закріплення навичок).

Акцентована ділянка навчання (активний збут) базується на поточному відеоаналізі (через визначення власних недоліків роботи та їх корекцію).

Після проходження тренінгу учасники зможуть:

→ Кваліфіковано шукати клієнтів та впорядковувати контакти у клієнтську базу
→ Професійно проводити градацію та сегментацію клієнтської бази
→ Чітко розуміти принципи втримання, розвитку та вдосконалення шляхів та методів роботи з клієнтами
→ Чітко розуміти принципи тактики та стратегії роботи з клієнтами, як запоруку руху та розвитку клієнтської бази, а відтак – ринків збуту, охоплення нових ринків збуту, втримання існуючих позицій на високому конкурентному рівні

Запропонована тематика є однією з навчального циклу.

Дана тематика виникла на основі практичного аналізу роботи торгових компаній із різним стажем роботи, різною чисельності команди, різноманітних сфер діяльності та груп товарів / послуг. Ми зауважили: навчати роботі з клієнтами варто; показати поняття та дати розуміння важливості роботи із клієнтською базою – варто.

Кожна комерційна компанія прагне збільшення обсягу продажів. Це одна з важливих умов виживання на конкурентному ринку. Виграють ті, чиї стратегії найбільш ефективні.

А стратегія чимось нагадує карту, за якою торгові представники можуть вибирати оптимальний шлях до своєї мети.

Всім зрозуміло, що діяльність торгового представника повинна спрямовуватися на перетворення потенційного покупця на реального. Слід виявляти потенційних та вірогідних клієнтів, досягати їхнього переведення а розряд реальних, а також розробляти старих та закріплювати партнерські стосунки з ключовими.

Виходячи із розуміння терміну клієнт від лат. cliens – особа, що користується послугами компанії, фірми, закладу, постійний покупець або замовник; стає зрозумілим, що чим більший стаж роботи працівника в певній організації, чим довше менеджер працює в сфері збуту, тим більшою стає його клієнтська база, обширнішими його формальні та неформальні контакти по певній території, регіоні діяльності.

Тим важливішим є чітка градація професійних, особистісних контактів, адже вже не лише про компанію йде мова, а й про «споживання» клієнтами послуг, консультацій, презентацій певного фахівця. Відбувається змішання клієнтських баз та нашарування контактів. Це призводить до відкриття та одномоментного закриття потрібних дверей; це призводить до черпання та / або витоку важливої інформації від вас та / або до вас та багато нюансів, які є важливими при позиціонуванні на ринку.

Попри це все є чотири ключових завдання у роботі із клієнтською базою.

Це відображає термін: CRM – одна з сучасних бізнес-стратегій, що розшифровується як «Customer Relationship Management», в перекладі – «управління взаємостосунками з клієнтами». CRM націлена на ріст та збільшення прибутковості бізнесу шляхом підвищення лояльності клієнта до компанії. CRM здійснюється постійно, від першого дзвінка до завершення після продажного обслуговування, а іноді і довше. CRM, по суті, націлена на вдосконалення продаж як додаткова конкурентна перевага фірми.

Структура тренінгу

Структура та організація діяльності торгового представника.
Градація роботи за видами внеску в продажі та залежно від виду збутової діяльності працівників.
Планування збутової діяльності.
Стратегія та тактика реалізації плану: об'єм продажів, розвиток регіону, підтримання стійких досягнутих попередньо результатів.
Клієнтська піраміда.
Створення та ведення клієнтської бази.
Сегментація та градація клієнтів.
Розробка показників та критеріїв градації та сегментації.
Психотипи клієнтів та методи роботи з ними.
Аналіз клієнта за невербальною комунікацією і як це відображати в клієнтський базі.
Що робити якщо так сталось? Або створення, передача та викрадення клієнтської бази.
Визначення власного психотипу та правильне самоналаштування на співрозмовника.
Горизонтальний самоаналіз та саморозвиток представника компанії в рамках перспективи роботи та майбутнього планування.

Вартість навчання включає в себе: роздатковий матеріал, канцтовари; супровід у адаптації отриманих знань протягом 1 (одного) календарного місяця з дня закінчення навчання.

По закінченню навчання всім учасникам тренінгу вручається іменний Сертификат.

Вам гарантовані висока якість навчання і тісно пов'язані теорія та ділова практика!

Тренер: Олена Нагірна




Подати заявку на участь
у тренінгу, тренінговій програмі
по обраній вами тематиці


Переглянути наші нові тренінги та тренінгові програми (регламент відкритих заходів)
Переглянути перелік всіх нашіх тренінгів та тренінгових програм
Переглянути наш райдер (умови проведення заходу у вашому місті)