» Звітність, КП, вебінари, продакт-тренінги

Звітність, КП, вебінари, продакт-тренінги

 
 
4 / 6
 
 
 
 
Схема вступного продакт-тренінгу: 
Роздруковати
Зміст Таймінг
Представлення компанії, бренду:

- Стаж роботи компанії на ринку

- Основні напрямки діяльності

- Представлення спеціалістів, відповідальних за трансфери

3-5 хв.
Акцент дня роботи:

- Назва продукту/послуги/, з якою працюватиме аутсорсинговий відділ збуту, та причини вибору саме такого позиціювання

- 2-3 конкурентні переваги товару/послуги

- Типові способи, методи застосування товару/послуги = коли і як в клієнта виникає потреба у Вашому товарі/послузі

10-15 хв.
Клієнтська аудиторія:

- Сфера діяльності потенційних клієнтів.

- За допомогою яких джерел Ви знаходите інформацію про своїх потенційних клієнтів

5-10 хв.
Типові питання. Заперечення, основні конкуренти:

- Які питання по виясненню потреби клієнта працюють саме в Вашій практиці (2-3 для ілюстрування)

- Типові сумніви, заперечення, причини відмови саме в Вашій практиці (2-3 для ілюстрування)

- «Фішка» представлення товару/послуги саме в Вашій практиці (2-3 для ілюстрування)

- Кількість контактувань, яка необхідна в роботі з однією компанією до прийняття рішення, на Вашу думку є достатньою\оптимальною (рахується як компанія)

15-20 хв.
Побажання, налаштування на співпрацю:

- Перевірка трансферних номерів

3-5 хв.
Час та загальна тривалість продакт-тренінгу: з 09:15 до 10:00 31-45 хв.
Роздруковати
Звіти
При роботі з системою та спільному опрацюванні з аутсорсинговим відділом продажу клієнтам надається 2 типи звітів:ОПЕРАТИВНИЙ (або звіт в режимі online по паролю доступу) для оперативної реакції менеджерів та відстеження робіт в режимі реального часу та ОСНОВНИЙ (або зведений) по факту закінчення активної фази робіт з аналізом ефективності проведення активної фазиЗвіт для зручності клієнта надається в будь-якому зручному форматі (xlsx. xls. csv і т.д.), а також для імпорту в CRM систему.Оперативний звіт містить:- загальну базу даних по опрацьованих клієнтах, що передбачає наступні поля:

 

 

для перегляду ОПЕРАТИВНОГО ЗВІТУ натисніть на зображення

 

для перегляду ОСНОВНОГО ЗВІТУ натисніть на зображення

Класифікація клієнтів в обробці бази даних АУТСОРСИНГОВИМ ВІДДІЛОМ ПРОДАЖУ

interested

ЗАЦІКАВЛЕИЙ (ГАРЯЧИЙ/ТРАНСФЕР) або максимально зацікавлений, той що виявив бажання продовжити спілкування з працівником Вашої компанії з метою придбання товару (укладення Договору) Першочергово опрацьовуються менеджерами

warm

ПОТЕНЦІЙНО ЗАЦІКАВЛЕНИЙ (ТЕПЛИЙ) - клієнт, який виявив потенційну зацікавленість, проте в даний час не готовий прийняти рішення про придбання (потребує часу для ознайомлення з КП або бюджетування, або настання актуальності даної пропозиції) Першочергово опрацьовуються менеджерами

cold_recall

ГІПОТЕТИЧНО ЗАЦІКАВЛЕНИЙ (ХОЛОДНИЙ ПЕРЕДЗВІН) (опція доступна для клієнтів "СИСТЕМНОГО ЗБУТУ") в процесі розмови менеджером з’ясовано, що пропозиція наразі не актуальна, проте в майбутньому, не виключена можливість співпраці/придбання товару. Не можливість визначити та класифікувати клієнта потенційної групи в (interested або warm або notinterested) Приймаються в роботу аутсорсинговим відділом продажу при наступному опрацюванні бази згідно графіку з додаванням до декларованої кількості новими компаніями

notinterested

НЕ ЗАЦІКАВЛЕНИЙ (ХОЛОДНИЙ) - клієнт в процесі розмови визначив для себе дану пропозицію не актуальною. Вносяться в робочу базу клієнта (CRM) для уникнення повторного опрацювання для економії часу

alreadyclient

Є КЛІЄНТОМ Компанія, яка повідомила, що користується даним видом продукту \ послуги

prejudiced

УПЕРЕДЖЕНИЙ - клієнт, який в різкий спосіб (брутально) відмовився від спілкування \ співпраці \ продукту. Вносяться в базу для аналізу менеджерами.

wrongposition

ХИБНЕ ПОЗИЦІЮВАННЯ - компанія, яка ввійшла в базу відповідно до запиту, згідно з маркетингової та збутової політики, яка себе позиціонує в даному сегменті, але не відповідає реальній діяльності. Наприклад, компанія «Х», що займається продажем будівельних матеріалів, позиціонує себе, як будівельна компанія та розміщує інформацію про себе серед будівельних компаній не здійснюючи будівництва. Або компанія на даному етапі змінила напрямок діяльності

При опрацюванні бази, її визначеної кількості (Пілотний/Системний) враховуються всі реакції клієнта.