Звіти » Аутсорсинговий відділ збуту
 

Звіти

При роботі з системою та спільному опрацюванні з аутсорсинговим відділом продажу клієнтам надається 2 типи звітів:
ОПЕРАТИВНИЙ (або звіт в режимі oline по паролю доступу) для оперативної реакції менеджерів та відслідковування робіт в режимі реального часу та
ОСНОВНИЙ (або зведений) по факту закінчення активної фази робіт з аналізом ефективності проведення активної фази
Звіт для зручності клієнта надається в будь-якому зручному форматі (xlsx.  xls. csv і тд.) а також для імпорту в CRM систему.
Оперативний звіт містить:
- загальну базу даних по опрацьованих клієнтах, що передбачає наступні поля:

 

для перегляду ОПЕРАТИВНОГО ЗВІТУ натисніть на зоброження

 

для перегляду ОСНОВНОГО ЗВІТУ натисніть на зоброження
МЕНЕДЖЕР РЕАКЦІЯ КЛ ДАТА КОНТАКТУ ДІЯ ТА КОМЕНТАР КЛІЄНТА ДЛЯ БД НАЗВА КЛІЄНТА

Address

Phone

КОНТАКТНА ОСОБА або ВІДДІЛ

Email

    ЗАЦІКАВЛЕИЙ              
    ПОТЕНЦІЙНО ЗАЦІКАВЛЕНИЙ              
    ГІПОТЕТИЧНО ЗАЦІКАВЛЕНИЙ              
    НЕ ЗАЦІКАВЛЕНИЙ              
    Є КЛІЄНТОМ              
    УПЕРЕДЖЕНИЙ              

 

Класифікація клієнтів в обробці бази даних
АУТСОРСИНГОВИМ ВІДДІЛОМ ПРОДАЖУ

interested

ЗАЦІКАВЛЕИЙ
(ГАРЯЧИЙ/ТРАНСФЕР) або максимально зацікавлений, той що виявив бажання продовжити спілкування з працівником Вашої компанії з метою придбання товару (укладення Договору) Першочергово опрацьовуються менеджерами

warm

ПОТЕНЦІЙНО ЗАЦІКАВЛЕНИЙ
(ТЕПЛИЙ) - клієнт, який виявив потенційну зацікавленість проте в даний час не готовий прийняти рішення про придбання (потребує часу для ознайомлення з КП або бюджетування, або настання актуальності даної пропозиції) ) Першочергово опрацьовуються менеджерами

cold_recall

ГІПОТЕТИЧНО ЗАЦІКАВЛЕНИЙ
(
ХОЛОДНИЙ ПЕРЕДЗВІН) (опція доступна для клієнтів "СИСТЕМНОГО ЗБУТУ") в процесі розмови менеджером з’ясовано, що пропозиція наразі не актуальна, проте в майбутньому, не виключена можливість співпраці/придбання товару. Не можливість визначити та класифікувати клієнта потенційної групи в (interested або warm або notinterested) Приймаються в роботу аутсорсинговим відділом продажу при наступному опрацюванні бази згідно графіку з додаванням до декларованої кількості новими компаніями

notinterested

НЕ ЗАЦІКАВЛЕНИЙ
(ХОЛОДНИЙ) - клієнт в процесі розмови визначив для себе дану пропозицію не актуальною. Вносяться в  робочу базу клієнта (CRM) для уникнення повторного опрацювання для економі часу

alreadyclient

Є КЛІЄНТОМ Компанія, яка повідомила, що користується даним видом продукту \ послуги

prejudiced

УПЕРЕДЖЕНИЙ - клієнт, який в різкий спосіб (брутально) відмовився від спілкування \ співпраці \ продукту. Вносяться в базу для аналізу менеджерами.

При опрацюванні бази, її визначеної кількості (Пілотний/Системний) враховуються всі реакції клієнта.

 

КОНВЕРСІЯ ОПРАЦЮВАННЯ КЛІЄНТСЬКОЇ БАЗИ
в часі та об'ємі

для перегляду  натисніть на зоброження

Аналіз опрацювання ПЕРВИННОЇ БАЗИ клієнтів прочитати можна тут