» Покрокова взаємодія до початку робіт

Покрокова взаємодія до початку робіт

ГРАФІЧНА презентація

  ПН ВТ СР ЧТ ПТ









1

М
І
С

1


т
и
ж
д
е
н
ь

Пoпереднє узгодження
деталей з координатором
ДО 2 Днів часу!!!!!

- Схема взаємодії =
аутсорсинговий відділ збуту =
внутр. відділ збуту
- Приклади комунікації
/менеджер - консультант -
контрагент /
- Ефективність відділу збуту
- Приклад опрацьованих баз
1. Підписання Договору

2. Оплата рахунку
- наступний етап наступає
ТІЛЬКИ після надходження
АВАНС або 100%
передоплата
1. Узгодження збутової та маркетингової стратегії
2. Вибірка та погодження
загальної клієнтської бази
3. Проведення продакт-тренінгу для менеджерів з дистанційної роботи з клієнтом
Я
Ц
Ь

2


т
и
ж
д
е
н
ь

1. Рецензування/адаптація
комерційної/их пропозиції;
прайсів та іншої документації

2. Отримання/обмін технічними
засобами для виконання
кількісно-якісних показників
(призначення відповідальних
менеджерів компанії;
№ ТРАНСФЕРНИХ телефонів;
забезпечення тех.поштових
скриньок, СМС супроводу
тощо)

*

1. Проведення спільного ВЕБінарного
навчання (дистанційного у відео форматі) менеджерів з
дистанційної роботи з клієнтом
та менеджерів компанії під
керівництвом бізнес-тренера

*

1. Узгодження графіків
проведення робіт: спільних активних та планової обробки інформації*
всередині компанії,
внутрішнім ресурсом

   

* АКТУАЛЬНІ для підприємств, що працюють спільно в СИСТЕМНОМУ ЗБУТІ (6 міс)

Підготовчий етап

  1. Узгодження збутової та маркетингової стратегії

  2. Вибірка та погодження загальної клієнтської бази

  3. Рецензування/адаптація комерційної/их пропозиції; прайсів та іншої документації

  4. Отримання/обмін технічними засобами для виконання кількісно-якісних  показників (призначення відповідальних менеджерів компанії; № ТРАНСФЕРНИХ телефонів; забезпечення тех. Поштових скриньок, СМС супроводу тощо)

  5. Проведення продакт-тренінгу для менеджерів з дистанційної роботи з клієнтом

  6. Проведення спільного ВЕБінарного навчання (дистанційного в відео форматі)  менеджерів з дистанційної роботи з клієнтом та менеджерів компанії під керівництвом бізнес-тренера

  7. Узгодження графіків проведення робіт: спільних активних та планової обробки інформації* в середині компанії, внутрішнім ресурсом