Місячник зброї

Чому саме така назва?

Замовити послугу

По аналогії з місячником добровільної здачі зброї, вибухівки та боєприпасів, що МВС України проводить щороку.

Так і ми проводимо кожного сезону подібну акцію вкотре для всіх сфер та напрямків бізнесу за час нашої діяльності. Кожна акція спрямована на конкртену сферу бізнесу, що зазначається щоразу в оголошенні про старт та термін завершення дії акції. Не витрачайте свого дорогоцінного часу на пошуки та навчання працівника, «здавайтись» нам і будете мати чудову нагоду без додаткових затрат часу та грошей отримати повний перелік кваліфікованого персоналу для свого бізнесу.

Пропонуємо (як мінімум) заповнення двох ваших вакантних місць наступним чином: перша людина – безкоштовно; друга людина – 50% від розрахункової вартості.

Заповнення двох вакансій за пільговою ціною можливе лише (!) для клієнтів ПП «Центр Управління Персоналом» за напрямком підбору персоналу. Тобто: якщо Ви вже колись (з 2003 р. і до сьогодні) мали з нами укладений Договір на надання послуги з підбору персоналу - слушна нагода дешево поновити співпрацю.

Впевнені, що за допомогою нашого «Місячника Зброї» ми допоможемо вирішити ваші проблеми, задовільнити потребу з питань пошуку, підбору та навчання персоналу.

Замовити послугу

«Центр Управління Персоналом» -  це компанія із динамічним розвитком, багатолітнім стажем роботи, перспективою розвитку.

Комплекс наших послуг складається з:

-   підбору та оцінки персоналу

-   навчання та розвитку персоналу

Зокрема, ми пропонуємо два алгоритми роботи:

а) користатися нашими послугами по мірі виникнення необхідності, потреби тощо

б) скористатися унікальною та до нині ексклюзивною послугою Абонентського обслуговування

Позиціонуючись на ринку з літа 2003 року, ми нашою діяльністю охопили наступні напрямки сфери діяльності (практично відповідь на Ваше питання: «А хто є Вашими клієнтами?!»):

Банківська сфера

Страхові компанії

Ювелірні роздрібні мережі

Салони продажу сантехніки

Готельно-ресторанний бізнес

Санаторно-курортний бізнес

FMCG

Бухгалтерсько-аудиторські компанії

Агро бізнес

Охоронні послуги на ринку

Поліграфічні компанії та друкарні

Товари широкого вжитку

Ринок PR послуг та ЗМІ

Ринок збуту канцтовар та оптики, будівельних матеріалів, дитячих товарів та меблеві вироби

Бізнес нафтопродуктів

Салони одягу та взуття

MLM бізнес

М`ясопереробна галузь

Шкіргалантерейні виробництва та гуртівні

Будівельний бізнес

Ріелтерський бізнес

Ринок оргтехніки та комплектуючих

Сфера програмного забезпечення

Фармацевтичний ринок роздрібу, гурту та виробників

 

ПІДБІР ТА ОЦІНКА ПЕРСОНАЛУ

Ви читаєте цю інформацію тому, що Вас цікавить:

- вартість наших послуг з підбору персоналу

- які вакансії ми зараз закрили або закриваємо

- а з яким рівнем вакансій ми працювали в ракурсі підбору персоналу

- закриття нами Вашої вакансії

- консультація та/або моніторинг ринку праці у Вашому регіоні

- оперативне та своєчасне вирішення доцільності закриття чи ліквідації конкретного робочого місця

- організація та підготовка рекомендацій, попередніх результатів тестування на відповідність посаді претендентів

- організація Ваших співбесід-зустрічей із потенційними пошукувачами роботи у Вашій компанії на території нашого офісу із забезпеченням та дотриманням інформаційної безпеки компанії в конкурентному середовищі

- економія Вашого часу та заощадження ресурсів Вашої компанії, захист Вашого колективу: від безглуздих дзвінків тих, хто не відповідає заявленим вимогам;

- * від конфліктних та невпевнених в собі дошукувачів;

- *від «спортсменів», що відвідують співбесіди в рамках підвищення самооцінки;

- *від тих, хто не приходить у відведений час або запізнюється;

- *від тих, хто приходить завчасно аби понишпорити в офісі і задати такі вічно важливі питання «А виплачують?», «А вчасно?» …

- *від непотрібної «смути» та сіяння чуток – на чиє місце і чому цей претендент є сьогодні в цьому офісі.

 

На сьогодні в час кризи, паніки та невпевненості, варто ретельно організовувати та продумувати весь багатокомпонентний процес співбесід: від місця проведення, до тривалості, від питань, їх змістового навантаження аж до їх кількості; проводити градуювання між тим, що необхідно з’ясувати, та тим, що допоможе у прийнятті остаточного рішення.

І як бути з мотивацією до професійної діяльності на цьому етапі: брати хлопчину, що одружився і вже чекає дитину? Брати представника молодої сім’ї, що має мінімум один кредит? Брати того, кого ще утримують батьки? Брати місцевого мешканця чи ризикувати щоденними доїзджаннями/добираннями на роботу з району? Брати із закінченою стаціонарною освітою чи ще заочника?

Пропонувати більшу ставку чи відсоткову частку у винагороді за працю? Чи ж це винагорода чи заробітна плата? І де гарантії, що претендента цікавлять більше елементи нематеріальної, аніж матеріальної мотивації праці…

Відповіді на всі ці питання ми з Вами отримуємо, аналізуємо, діагностуємо, формулюємо та впроваджуємо в роботу разом! Наша співпраця – це запорука ефективного використання часу: Ви не відриваєтесь від повсякденного робочого процесу, а ми – не припиняємо свого щоденного робочого ритму. Вам потрібні кадри, ми їх знаходимо! Вам необхідно призначити день та час – і ми все організуємо на вищому рівні: дотримано по черговість, попередня пріоритетність, таймінг; готові Протоколи по оцінюванню проведених співбесід сприятимуть і полегшуватимуть процес прийняття рішення на користь певної кандидатури і зводитимуть суб’єктивне враження у об’єктивну площину об’єктивної оцінки відповідності до вимог заявленої вакансії.

Гарантії?! Певна річ – безкоштовна гарантійна заміна, консультаційний супровід в рамках закритої посади протягом декларованого випробувального терміну; своєрідний зовнішній кадровий резерв, що дозволяє оперативно або здійснити власне гарантійну заміну, або заповнити нововідкриту аналогічну чи схожу вакансію.

 

Наше кредо у процесі підбору персоналу: «Якщо Ваше рішення готове стати дією – в нас є предметна розмова!»

Вам потрібен персонал і Ви готові купити свого фахівця?

Вам потрібна робота і керівництво поінформоване про Ваші пошуки наступного робочого місця?

 

Ось чому Ви зараз тут, на цьому сайті – максимальна кількість необхідної інформації для прийняття попереднього рішення розташовано саме тут!

 

Двері нашого офісу по вул. Наукова, 7а/78 – відкриті! Телефонні лінії (032)244-31-32 – вільні для Вашого дзвінка!

Замовити послугу